SES-118 Endpoint dla staystyk #50
@ -0,0 +1,313 @@
|
||||
using System;
|
||||
using System.Collections.Generic;
|
||||
using System.Linq;
|
||||
using System.Text;
|
||||
using System.Threading.Tasks;
|
||||
|
||||
namespace SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels
|
||||
{
|
||||
public class CharacterEveryStatViewModel
|
||||
{
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Id postaci
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Id { get; set; }
|
||||
|
||||
|
||||
public int CharismaValue { get; set; }
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Modyfikator rzutów na charyzme
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int CharismaModification { get; set; }
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Modyfikator rzutów obronnych na charyzme
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int CharismaSavingThrows { get; set; }
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w charyźmie
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CharismaCanSaveThrows { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość oszustwa
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Deception { get; set; }
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w oszustwie
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanDeception { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności zastraszania
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Intimidation { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanIntimidation { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności występowania
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Performance { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w występowaniu
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanPerformance { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności perswazji
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Persuasion { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w perswazji
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanPersuasion { get; set; }
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
// Constitution
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartośc Constitution
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int ConstitutionValue { get; set; }
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Modyfikator Constitution
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int ConstitutionModification { get; set; }
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość rzutów obronnych na constitiution
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int ConstitutionSavingThrows { get; set; }
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w Constitution
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool ConstitutionCanSaveThrows { get; set; }
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
// Dexterity
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość Dexterity
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int DexterityValue { get; set; }
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Modyfiukator Dexterity
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int DexterityModification { get; set; }
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Biegłośc w Dexterity
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int DexteritySavingThrows { get; set; }
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w Dexterity
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool DexterityCanSaveThrows { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności akrobatyki
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Acrobatics { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w akrobatyce
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanAcrobatics { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności zwinnych dłoni
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int SleightOfHand { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanSleightOfHand { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności skradania się
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Stealth { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w skradaniu się
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanStealth { get; set; }
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
// Intelligence
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartośc Intelligence
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int IntelligenceValue { get; set; }
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Modyfikator Intelligence
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int IntelligenceModification { get; set; }
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Biegłość w Intelligence
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int IntelligenceSavingThrows { get; set; }
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy posiada biegłośc w Intellgence
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool IntelligenceCanSaveThrows { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności wiedzy tejemnej
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Arcana { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanArcana { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności historii
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int History { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w historii
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanHistory { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności śledztwa
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Investigation { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w śledztwie
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanInvestigation { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności przyrody
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Nature { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w przyrodzie
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanNature { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności religii
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Religion { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w religii
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanReligion { get; set; }
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
// Strength
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartośc siły
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int StrengthValue { get; set; }
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Modyfikator siły
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int StrengthModification { get; set; }
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Biegłość w Sile
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int StrengthSavingThrows { get; set; }
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy posiada biegłość w sile
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool StrengthCanSaveThrows { get; set; }
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności atletyki
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Athletics { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w atletyce
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanAthletics { get; set; }
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
// Wisdom
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartośc wisdom
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int WisdomValue { get; set; }
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Modyfikator wisdom
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int WisdomModification { get; set; }
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Biegłość w Wisdom
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int WisdomSavingThrows { get; set; }
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w wisdom
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool WisdomCanSaveThrows { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int AnimalHandling { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanAnimalHandling { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności intuicji
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Insight { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w intuicji
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanInsight { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności medycyny
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Medicine { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w medycynie
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanMedicine { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności percepcji
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Perception { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w percepcji
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanPerception { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Wartość umiejętności sztuki przetrwania
|
||||
/// </summary>
|
||||
public int Survival { get; set; }
|
||||
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania
|
||||
/// </summary>
|
||||
public bool CanSurvival { get; set; }
|
||||
}
|
||||
}
|
@ -105,6 +105,306 @@
|
||||
Klasa postaci
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Id">
|
||||
<summary>
|
||||
Id postaci
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CharismaModification">
|
||||
<summary>
|
||||
Modyfikator rzutów na charyzme
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CharismaSavingThrows">
|
||||
<summary>
|
||||
Modyfikator rzutów obronnych na charyzme
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CharismaCanSaveThrows">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w charyźmie
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Deception">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartość oszustwa
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanDeception">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w oszustwie
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Intimidation">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartość umiejętności zastraszania
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanIntimidation">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Performance">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartość umiejętności występowania
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanPerformance">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w występowaniu
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Persuasion">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartość umiejętności perswazji
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanPersuasion">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w perswazji
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.ConstitutionValue">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartośc Constitution
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.ConstitutionModification">
|
||||
<summary>
|
||||
Modyfikator Constitution
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.ConstitutionSavingThrows">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartość rzutów obronnych na constitiution
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.ConstitutionCanSaveThrows">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w Constitution
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.DexterityValue">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartość Dexterity
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.DexterityModification">
|
||||
<summary>
|
||||
Modyfiukator Dexterity
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.DexteritySavingThrows">
|
||||
<summary>
|
||||
Biegłośc w Dexterity
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.DexterityCanSaveThrows">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w Dexterity
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Acrobatics">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartość umiejętności akrobatyki
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanAcrobatics">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w akrobatyce
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.SleightOfHand">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartość umiejętności zwinnych dłoni
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanSleightOfHand">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Stealth">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartość umiejętności skradania się
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanStealth">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w skradaniu się
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.IntelligenceValue">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartośc Intelligence
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.IntelligenceModification">
|
||||
<summary>
|
||||
Modyfikator Intelligence
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.IntelligenceSavingThrows">
|
||||
<summary>
|
||||
Biegłość w Intelligence
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.IntelligenceCanSaveThrows">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy posiada biegłośc w Intellgence
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Arcana">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartość umiejętności wiedzy tejemnej
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanArcana">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.History">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartość umiejętności historii
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanHistory">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w historii
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Investigation">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartość umiejętności śledztwa
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanInvestigation">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w śledztwie
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Nature">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartość umiejętności przyrody
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanNature">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w przyrodzie
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Religion">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartość umiejętności religii
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanReligion">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w religii
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.StrengthValue">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartośc siły
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.StrengthModification">
|
||||
<summary>
|
||||
Modyfikator siły
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.StrengthSavingThrows">
|
||||
<summary>
|
||||
Biegłość w Sile
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.StrengthCanSaveThrows">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy posiada biegłość w sile
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Athletics">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartość umiejętności atletyki
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanAthletics">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w atletyce
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.WisdomValue">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartośc wisdom
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.WisdomModification">
|
||||
<summary>
|
||||
Modyfikator wisdom
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.WisdomSavingThrows">
|
||||
<summary>
|
||||
Biegłość w Wisdom
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.WisdomCanSaveThrows">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w wisdom
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.AnimalHandling">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanAnimalHandling">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Insight">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartość umiejętności intuicji
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanInsight">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w intuicji
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Medicine">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartość umiejętności medycyny
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanMedicine">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w medycynie
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Perception">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartość umiejętności percepcji
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanPerception">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w percepcji
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Survival">
|
||||
<summary>
|
||||
Wartość umiejętności sztuki przetrwania
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanSurvival">
|
||||
<summary>
|
||||
Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania
|
||||
</summary>
|
||||
</member>
|
||||
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterForLoginViewModel.Id">
|
||||
<summary>
|
||||
Identyfikator postaci
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user