SES-118 Endpoint dla staystyk #50

Merged
s426134 merged 11 commits from SES-118 into dev 2021-01-04 09:40:04 +01:00
2 changed files with 613 additions and 0 deletions
Showing only changes of commit b1f2ff17f2 - Show all commits

View File

@ -0,0 +1,313 @@
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
namespace SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels
{
public class CharacterEveryStatViewModel
{
/// <summary>
/// Id postaci
/// </summary>
public int Id { get; set; }
public int CharismaValue { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów na charyzme
/// </summary>
public int CharismaModification { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów obronnych na charyzme
/// </summary>
public int CharismaSavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w charyźmie
/// </summary>
public bool CharismaCanSaveThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość oszustwa
/// </summary>
public int Deception { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w oszustwie
/// </summary>
public bool CanDeception { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności zastraszania
/// </summary>
public int Intimidation { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu
/// </summary>
public bool CanIntimidation { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności występowania
/// </summary>
public int Performance { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w występowaniu
/// </summary>
public bool CanPerformance { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności perswazji
/// </summary>
public int Persuasion { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w perswazji
/// </summary>
public bool CanPersuasion { get; set; }
// Constitution
/// <summary>
/// Wartośc Constitution
/// </summary>
public int ConstitutionValue { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator Constitution
/// </summary>
public int ConstitutionModification { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość rzutów obronnych na constitiution
/// </summary>
public int ConstitutionSavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w Constitution
/// </summary>
public bool ConstitutionCanSaveThrows { get; set; }
// Dexterity
/// <summary>
/// Wartość Dexterity
/// </summary>
public int DexterityValue { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfiukator Dexterity
/// </summary>
public int DexterityModification { get; set; }
/// <summary>
/// Biegłośc w Dexterity
/// </summary>
public int DexteritySavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w Dexterity
/// </summary>
public bool DexterityCanSaveThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności akrobatyki
/// </summary>
public int Acrobatics { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w akrobatyce
/// </summary>
public bool CanAcrobatics { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności zwinnych dłoni
/// </summary>
public int SleightOfHand { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach
/// </summary>
public bool CanSleightOfHand { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności skradania się
/// </summary>
public int Stealth { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w skradaniu się
/// </summary>
public bool CanStealth { get; set; }
// Intelligence
/// <summary>
/// Wartośc Intelligence
/// </summary>
public int IntelligenceValue { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator Intelligence
/// </summary>
public int IntelligenceModification { get; set; }
/// <summary>
/// Biegłość w Intelligence
/// </summary>
public int IntelligenceSavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy posiada biegłośc w Intellgence
/// </summary>
public bool IntelligenceCanSaveThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności wiedzy tejemnej
/// </summary>
public int Arcana { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej
/// </summary>
public bool CanArcana { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności historii
/// </summary>
public int History { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w historii
/// </summary>
public bool CanHistory { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności śledztwa
/// </summary>
public int Investigation { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w śledztwie
/// </summary>
public bool CanInvestigation { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności przyrody
/// </summary>
public int Nature { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w przyrodzie
/// </summary>
public bool CanNature { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności religii
/// </summary>
public int Religion { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w religii
/// </summary>
public bool CanReligion { get; set; }
// Strength
/// <summary>
/// Wartośc siły
/// </summary>
public int StrengthValue { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator siły
/// </summary>
public int StrengthModification { get; set; }
/// <summary>
/// Biegłość w Sile
/// </summary>
public int StrengthSavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy posiada biegłość w sile
/// </summary>
public bool StrengthCanSaveThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności atletyki
/// </summary>
public int Athletics { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w atletyce
/// </summary>
public bool CanAthletics { get; set; }
// Wisdom
/// <summary>
/// Wartośc wisdom
/// </summary>
public int WisdomValue { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator wisdom
/// </summary>
public int WisdomModification { get; set; }
/// <summary>
/// Biegłość w Wisdom
/// </summary>
public int WisdomSavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w wisdom
/// </summary>
public bool WisdomCanSaveThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami
/// </summary>
public int AnimalHandling { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami
/// </summary>
public bool CanAnimalHandling { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności intuicji
/// </summary>
public int Insight { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w intuicji
/// </summary>
public bool CanInsight { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności medycyny
/// </summary>
public int Medicine { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w medycynie
/// </summary>
public bool CanMedicine { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności percepcji
/// </summary>
public int Perception { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w percepcji
/// </summary>
public bool CanPerception { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności sztuki przetrwania
/// </summary>
public int Survival { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania
/// </summary>
public bool CanSurvival { get; set; }
}
}

View File

@ -105,6 +105,306 @@
Klasa postaci
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Id">
<summary>
Id postaci
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CharismaModification">
<summary>
Modyfikator rzutów na charyzme
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CharismaSavingThrows">
<summary>
Modyfikator rzutów obronnych na charyzme
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CharismaCanSaveThrows">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w charyźmie
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Deception">
<summary>
Wartość oszustwa
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanDeception">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w oszustwie
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Intimidation">
<summary>
Wartość umiejętności zastraszania
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanIntimidation">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Performance">
<summary>
Wartość umiejętności występowania
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanPerformance">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w występowaniu
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Persuasion">
<summary>
Wartość umiejętności perswazji
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanPersuasion">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w perswazji
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.ConstitutionValue">
<summary>
Wartośc Constitution
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.ConstitutionModification">
<summary>
Modyfikator Constitution
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.ConstitutionSavingThrows">
<summary>
Wartość rzutów obronnych na constitiution
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.ConstitutionCanSaveThrows">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w Constitution
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.DexterityValue">
<summary>
Wartość Dexterity
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.DexterityModification">
<summary>
Modyfiukator Dexterity
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.DexteritySavingThrows">
<summary>
Biegłośc w Dexterity
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.DexterityCanSaveThrows">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w Dexterity
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Acrobatics">
<summary>
Wartość umiejętności akrobatyki
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanAcrobatics">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w akrobatyce
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.SleightOfHand">
<summary>
Wartość umiejętności zwinnych dłoni
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanSleightOfHand">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Stealth">
<summary>
Wartość umiejętności skradania się
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanStealth">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w skradaniu się
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.IntelligenceValue">
<summary>
Wartośc Intelligence
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.IntelligenceModification">
<summary>
Modyfikator Intelligence
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.IntelligenceSavingThrows">
<summary>
Biegłość w Intelligence
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.IntelligenceCanSaveThrows">
<summary>
Czy posiada biegłośc w Intellgence
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Arcana">
<summary>
Wartość umiejętności wiedzy tejemnej
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanArcana">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.History">
<summary>
Wartość umiejętności historii
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanHistory">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w historii
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Investigation">
<summary>
Wartość umiejętności śledztwa
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanInvestigation">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w śledztwie
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Nature">
<summary>
Wartość umiejętności przyrody
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanNature">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w przyrodzie
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Religion">
<summary>
Wartość umiejętności religii
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanReligion">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w religii
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.StrengthValue">
<summary>
Wartośc siły
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.StrengthModification">
<summary>
Modyfikator siły
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.StrengthSavingThrows">
<summary>
Biegłość w Sile
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.StrengthCanSaveThrows">
<summary>
Czy posiada biegłość w sile
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Athletics">
<summary>
Wartość umiejętności atletyki
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanAthletics">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w atletyce
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.WisdomValue">
<summary>
Wartośc wisdom
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.WisdomModification">
<summary>
Modyfikator wisdom
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.WisdomSavingThrows">
<summary>
Biegłość w Wisdom
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.WisdomCanSaveThrows">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w wisdom
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.AnimalHandling">
<summary>
Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanAnimalHandling">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Insight">
<summary>
Wartość umiejętności intuicji
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanInsight">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w intuicji
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Medicine">
<summary>
Wartość umiejętności medycyny
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanMedicine">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w medycynie
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Perception">
<summary>
Wartość umiejętności percepcji
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanPerception">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w percepcji
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.Survival">
<summary>
Wartość umiejętności sztuki przetrwania
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterEveryStatViewModel.CanSurvival">
<summary>
Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania
</summary>
</member>
<member name="P:SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels.CharacterForLoginViewModel.Id">
<summary>
Identyfikator postaci