SES-118 Endpoint dla staystyk #50
@ -79,16 +79,9 @@ namespace SessionCompanion.Controllers
|
|||||||
}
|
}
|
||||||
/// <summary>
|
/// <summary>
|
||||||
/// Metoda zwraca wszystkie statystyki dla danej postaci
|
/// Metoda zwraca wszystkie statystyki dla danej postaci
|
||||||
/// Zwracane statystyki dla:
|
|
||||||
/// Charisma
|
|
||||||
/// Constitution
|
|
||||||
/// Dexterity
|
|
||||||
/// Intelligence
|
|
||||||
/// Strength
|
|
||||||
/// Wisdom
|
|
||||||
/// </summary>
|
/// </summary>
|
||||||
s426135 marked this conversation as resolved
Outdated
|
|||||||
/// <param name="characterId"></param>
|
/// <param name="characterId"> Id postaci </param>
|
||||||
s426134
commented
brak opisu brak opisu
|
|||||||
/// <returns></returns>
|
/// <returns> Listę wszystkich statystyk </returns>
|
||||||
[HttpGet("characterStats")]
|
[HttpGet("characterStats")]
|
||||||
s426135 marked this conversation as resolved
Outdated
s426134
commented
brak required brak required
|
|||||||
public async Task<Either<List<UniversalStatisticViewModel>, ErrorResponse>> GetCharacterEveryStat([Required] int characterId)
|
public async Task<Either<List<UniversalStatisticViewModel>, ErrorResponse>> GetCharacterEveryStat([Required] int characterId)
|
||||||
{
|
{
|
||||||
s426134
commented
Statystyki są niezmienne w budowe, wystarczy pobrać każdą z nich z osobna lub jednym zapytaniem wsyzstkie i póxniej zbudować z silnego typowania dla każdego ability odpowiednio widok i to połączyć w listę statystyk. Statystyki są niezmienne w budowe, wystarczy pobrać każdą z nich z osobna lub jednym zapytaniem wsyzstkie i póxniej zbudować z silnego typowania dla każdego ability odpowiednio widok i to połączyć w listę statystyk.
Można też użyć do tego mappera, ale to trochę więcej zabawy. Kod bedzie na "wyższym poziomie" ale nie trzeba tego robić
|
|||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user
brak opisu