SES-118 Endpoint dla staystyk #50
@ -8,6 +8,7 @@ using SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels;
|
||||
namespace SessionCompanion.Controllers
|
||||
{
|
||||
using SessionCompanion.Hubs;
|
||||
using SessionCompanion.ViewModels.UniversalModels;
|
||||
using System.Collections.Generic;
|
||||
using System.ComponentModel.DataAnnotations;
|
||||
using System.Linq;
|
||||
@ -78,13 +79,20 @@ namespace SessionCompanion.Controllers
|
||||
}
|
||||
/// <summary>
|
||||
/// Metoda zwraca wszystkie statystyki dla danej postaci
|
||||
/// Zwracane statystyki dla:
|
||||
s426135 marked this conversation as resolved
Outdated
|
||||
/// Charisma
|
||||
s426134
commented
brak opisu brak opisu
|
||||
/// Constitution
|
||||
/// Dexterity
|
||||
s426135 marked this conversation as resolved
Outdated
s426134
commented
brak required brak required
|
||||
/// Intelligence
|
||||
/// Strength
|
||||
s426134
commented
Statystyki są niezmienne w budowe, wystarczy pobrać każdą z nich z osobna lub jednym zapytaniem wsyzstkie i póxniej zbudować z silnego typowania dla każdego ability odpowiednio widok i to połączyć w listę statystyk. Statystyki są niezmienne w budowe, wystarczy pobrać każdą z nich z osobna lub jednym zapytaniem wsyzstkie i póxniej zbudować z silnego typowania dla każdego ability odpowiednio widok i to połączyć w listę statystyk.
Można też użyć do tego mappera, ale to trochę więcej zabawy. Kod bedzie na "wyższym poziomie" ale nie trzeba tego robić
|
||||
/// Wisdom
|
||||
/// </summary>
|
||||
/// <param name="characterId"></param>
|
||||
/// <returns></returns>
|
||||
[HttpGet("characterStats")]
|
||||
public async Task<Either<CharacterEveryStatViewModel, ErrorResponse>> GetCharacterEveryStat(int characterId)
|
||||
public async Task<Either<List<UniversalStatisticViewModel>, ErrorResponse>> GetCharacterEveryStat([Required] int characterId)
|
||||
{
|
||||
var statistics = await _service.GetCharacterEveryStat(characterId);
|
||||
var statistics = await _service.GetCharacterStatistics(characterId);
|
||||
return statistics;
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
|
@ -27,6 +27,13 @@
|
||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetCharacterEveryStat(System.Int32)">
|
||||
<summary>
|
||||
Metoda zwraca wszystkie statystyki dla danej postaci
|
||||
Zwracane statystyki dla:
|
||||
Charisma
|
||||
Constitution
|
||||
Dexterity
|
||||
Intelligence
|
||||
Strength
|
||||
Wisdom
|
||||
</summary>
|
||||
<param name="characterId"></param>
|
||||
<returns></returns>
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user
brak opisu