SES-128 Endpoint Broni #52
4
.gitignore
vendored
4
.gitignore
vendored
@ -2,6 +2,10 @@
|
|||||||
# Created by https://www.toptal.com/developers/gitignore/api/aspnetcore,node,visualstudio,visualstudiocode,vscode,windows,linux,angular
|
# Created by https://www.toptal.com/developers/gitignore/api/aspnetcore,node,visualstudio,visualstudiocode,vscode,windows,linux,angular
|
||||||
# Edit at https://www.toptal.com/developers/gitignore?templates=aspnetcore,node,visualstudio,visualstudiocode,vscode,windows,linux,angular
|
# Edit at https://www.toptal.com/developers/gitignore?templates=aspnetcore,node,visualstudio,visualstudiocode,vscode,windows,linux,angular
|
||||||
|
|
||||||
|
#Swagger
|
||||||
|
./SessionCompanion/SessionCompanion/SessionCompanion.xml
|
||||||
|
./SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/SessionCompanion.ViewModels.xml
|
||||||
|
|
||||||
### Angular ###
|
### Angular ###
|
||||||
## Angular ##
|
## Angular ##
|
||||||
# compiled output
|
# compiled output
|
||||||
|
File diff suppressed because it is too large
Load Diff
@ -0,0 +1,43 @@
|
|||||||
|
using Microsoft.AspNetCore.Mvc;
|
||||||
|
using SessionCompanion.Extensions.EitherType;
|
||||||
|
using SessionCompanion.Services.Interfaces;
|
||||||
|
using System.Threading.Tasks;
|
||||||
|
using SessionCompanion.ViewModels.WeaponViewModels;
|
||||||
|
using System;
|
||||||
|
using System.Collections.Generic;
|
||||||
|
using System.Linq;
|
||||||
|
using System.Threading.Tasks;
|
||||||
|
using SessionCompanion.ViewModels.ApiResponses;
|
||||||
|
|
||||||
|
namespace SessionCompanion.Controllers
|
||||||
|
{
|
||||||
|
[Route("api/weapon")]
|
||||||
|
[ApiController]
|
||||||
|
public class WeaponController : Controller
|
||||||
|
{
|
||||||
|
private readonly IWeaponService _service;
|
||||||
|
public WeaponController(IWeaponService service) => _service = service;
|
||||||
|
|
||||||
|
/// <summary>
|
||||||
|
/// Metoda zwraca wszystkie dostępnasdasde bronie
|
||||||
|
/// </summary>
|
||||||
|
/// <returns>Lista wszystkich broni w bazie danych</returns>
|
||||||
|
[HttpGet("getAllWeapons")]
|
||||||
|
public async Task<Either<List<WeaponViewModel>, ErrorResponse>> GetWeapons()
|
||||||
|
{
|
||||||
|
try
|
||||||
|
{
|
||||||
|
var weapons = _service.Get().ToList();
|
||||||
|
return weapons;
|
||||||
|
}
|
||||||
|
catch (Exception e)
|
||||||
|
{
|
||||||
|
return new ErrorResponse()
|
||||||
|
{
|
||||||
|
StatusCode = 204,
|
||||||
|
Message = e.Message
|
||||||
|
};
|
||||||
|
}
|
||||||
|
}
|
||||||
|
}
|
||||||
|
}
|
@ -1,134 +1,134 @@
|
|||||||
<?xml version="1.0"?>
|
<?xml version="1.0"?>
|
||||||
<doc>
|
<doc>
|
||||||
<assembly>
|
<assembly>
|
||||||
<name>SessionCompanion</name>
|
<name>SessionCompanion</name>
|
||||||
</assembly>
|
</assembly>
|
||||||
<members>
|
<members>
|
||||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.Get(System.Int32)">
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.Get(System.Int32)">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Metoda zwraca postać ze wskazanym identyfikatorem
|
Metoda zwraca postać ze wskazanym identyfikatorem
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
<param name="characterId">Identyfikator postaci</param>
|
<param name="characterId">Identyfikator postaci</param>
|
||||||
<returns>ViewModel Postaci/ErrorResponse</returns>
|
<returns>ViewModel Postaci/ErrorResponse</returns>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetCharacterListForUser(System.Int32)">
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetCharacterListForUser(System.Int32)">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Metoda zwraca listę postaci przypisanych do danego użytkownika
|
Metoda zwraca listę postaci przypisanych do danego użytkownika
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
<param name="userId"> Identyfikator użytkownika </param>
|
<param name="userId"> Identyfikator użytkownika </param>
|
||||||
<returns> Lista postaci lub wiadomość błędu </returns>
|
<returns> Lista postaci lub wiadomość błędu </returns>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetLoggedUsersCharacters">
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetLoggedUsersCharacters">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Metoda zwraca listę zalogowanych postaci
|
Metoda zwraca listę zalogowanych postaci
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
<returns> Lista zalogowanych postaci lub wiadomość błędu </returns>
|
<returns> Lista zalogowanych postaci lub wiadomość błędu </returns>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetCharacterEveryStat(System.Int32)">
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetCharacterEveryStat(System.Int32)">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Metoda zwraca wszystkie statystyki dla danej postaci
|
Metoda zwraca wszystkie statystyki dla danej postaci
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
<param name="characterId"> Id postaci </param>
|
<param name="characterId"> Id postaci </param>
|
||||||
<returns> Listę wszystkich statystyk </returns>
|
<returns> Listę wszystkich statystyk </returns>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.OtherEquipmentController.GetOtherEquipment">
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.OtherEquipmentController.GetOtherEquipment">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Metoda zwraca wszystkie dostępne inne przedmioty
|
Metoda zwraca wszystkie dostępne inne przedmioty
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
<returns>Lista wszystkich innych przedmiotów w bazie danych</returns>
|
<returns>Lista wszystkich innych przedmiotów w bazie danych</returns>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetCharacterBasicInfo(System.Int32)">
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetCharacterBasicInfo(System.Int32)">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Metoda zwraca podstawowe informacje dla danej postaci
|
Metoda zwraca podstawowe informacje dla danej postaci
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
<param name="characterId"></param>
|
<param name="characterId"></param>
|
||||||
<returns>Podstawowe informacje dla danej postaci</returns>
|
<returns>Podstawowe informacje dla danej postaci</returns>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.UserController.Login(System.String,System.String)">
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.UserController.Login(System.String,System.String)">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Metoda przyjmuje login oraz hasło i sprawdza czy istnieje użytkownik o podanych parametrach
|
Metoda przyjmuje login oraz hasło i sprawdza czy istnieje użytkownik o podanych parametrach
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
<param name="userName"> Nazwa użytkownika </param>
|
<param name="userName"> Nazwa użytkownika </param>
|
||||||
<param name="password"> Hasło </param>
|
<param name="password"> Hasło </param>
|
||||||
<returns>Id użytkownika lub wiadomość błędu</returns>
|
<returns>Id użytkownika lub wiadomość błędu</returns>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.UserController.Register(SessionCompanion.ViewModels.UserViewModels.UserRegisterViewModel)">
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.UserController.Register(SessionCompanion.ViewModels.UserViewModels.UserRegisterViewModel)">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Metoda rejestruje podanego użytkownika
|
Metoda rejestruje podanego użytkownika
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
<param name="userRegisterModel"> Model uzytkownika do zarejestrowania </param>
|
<param name="userRegisterModel"> Model uzytkownika do zarejestrowania </param>
|
||||||
<returns> SuccessResponse/ErrorResponse </returns>
|
<returns> SuccessResponse/ErrorResponse </returns>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.UserController.IsGameMasterAllreadyLogged">
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.UserController.IsGameMasterAllreadyLogged">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Metoda sprawdza czy ktoś jest już zalogowany jako Game Master
|
Metoda sprawdza czy ktoś jest już zalogowany jako Game Master
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
<returns>true jesli ktoś jest już zalogowany i false jeśli nie</returns>
|
<returns>true jesli ktoś jest już zalogowany i false jeśli nie</returns>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.sessionHubData">
|
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.sessionHubData">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Klasa zawierająca wszystkie dane potrzebne w SignalR odnośnie aktualnej sesji
|
Klasa zawierająca wszystkie dane potrzebne w SignalR odnośnie aktualnej sesji
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.OnDisconnectedAsync(System.Exception)">
|
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.OnDisconnectedAsync(System.Exception)">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Metoda nadpisuje istniejącą metodę wywoływaną na utratę połączenia.
|
Metoda nadpisuje istniejącą metodę wywoływaną na utratę połączenia.
|
||||||
Ma ona za zadanie usunąć odłączonego gracza z listy zalogowanych.
|
Ma ona za zadanie usunąć odłączonego gracza z listy zalogowanych.
|
||||||
Pozostałe ekrany zostają powiadomione wiadomością "GoodBye"
|
Pozostałe ekrany zostają powiadomione wiadomością "GoodBye"
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
<param name="exception">Błąd/przyczyna odłączenia</param>
|
<param name="exception">Błąd/przyczyna odłączenia</param>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.GameMasterLogin">
|
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.GameMasterLogin">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Logowanie do Huba dla GM
|
Logowanie do Huba dla GM
|
||||||
Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników
|
Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
<returns>Zwraca true - jeśli udało się zalogować, false - jesli ktoś zalogował się już jako GM</returns>
|
<returns>Zwraca true - jeśli udało się zalogować, false - jesli ktoś zalogował się już jako GM</returns>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.SendMessageToPlayer(System.Int32,System.String)">
|
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.SendMessageToPlayer(System.Int32,System.String)">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Metoda wysyła wiadomość do konkretnego gracza [MessageFromGameMaster]
|
Metoda wysyła wiadomość do konkretnego gracza [MessageFromGameMaster]
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
<param name="characterId"> Id postaci któa ma otrzymać wiadomość </param>
|
<param name="characterId"> Id postaci któa ma otrzymać wiadomość </param>
|
||||||
<param name="message"> Wiadomość do wysłania </param>
|
<param name="message"> Wiadomość do wysłania </param>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.SendMessageToAllPlayers(System.String)">
|
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.SendMessageToAllPlayers(System.String)">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Metoda wysyła wiadomość do wszystkich graczy [MessageFromGameMaster]
|
Metoda wysyła wiadomość do wszystkich graczy [MessageFromGameMaster]
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
<param name="message"> Wiadomość do wysłania </param>
|
<param name="message"> Wiadomość do wysłania </param>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.PlayerCharacterLogin(System.Int32)">
|
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.PlayerCharacterLogin(System.Int32)">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Logowanie do Huba dla Gracza
|
Logowanie do Huba dla Gracza
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
<param name="characterId"> Identyfikator zalogowanego bohatera </param>
|
<param name="characterId"> Identyfikator zalogowanego bohatera </param>
|
||||||
<returns>Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników</returns>
|
<returns>Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników</returns>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="T:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData">
|
<member name="T:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Statyczna klasa przechowujaca informacje dotyczące SignalR dla SessionHub
|
Statyczna klasa przechowujaca informacje dotyczące SignalR dla SessionHub
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.ConnectedCharacters">
|
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.ConnectedCharacters">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci
|
Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.GameMasterConnected">
|
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.GameMasterConnected">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Status, czy GM został już zalogowany
|
Status, czy GM został już zalogowany
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="P:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.GameMasterConnected_Prop">
|
<member name="P:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.GameMasterConnected_Prop">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Zwraca lub ustawia status zalogowania GM
|
Zwraca lub ustawia status zalogowania GM
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
<member name="P:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.ConnectedCharacters_Prop">
|
<member name="P:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.ConnectedCharacters_Prop">
|
||||||
<summary>
|
<summary>
|
||||||
Zwraca lub ustawia listę zalogowanych postaci
|
Zwraca lub ustawia listę zalogowanych postaci
|
||||||
</summary>
|
</summary>
|
||||||
</member>
|
</member>
|
||||||
</members>
|
</members>
|
||||||
</doc>
|
</doc>
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user