SES-148 Endpointy dla Armor i Weapon #71

Merged
s426134 merged 11 commits from SES-148 into dev 2021-01-14 16:45:05 +01:00
Showing only changes of commit ad92ad468b - Show all commits

View File

@ -36,9 +36,12 @@ namespace SessionCompanion.Services.Services
public async Task<Either<SuccessResponse,ErrorResponse>> ChangeCharacterWeapon(CharacterWeaponViewModel model)
{
// Dodaj optional rozbro postac
var weaponsInUse = await Repository.Get(c => c.CharacterId.Equals(model.CharacterId)).Where(w => w.InUse.Equals(true)).ToListAsync();
var allWeapons = await Repository.Get(c => c.CharacterId.Equals(model.CharacterId)).AsNoTracking().ToListAsync();
Review

można to wszystko skrócić dodając lub, czyli c.CharacterId.Equals(model.CharacterId) && ( jestWLewej || jestWPrawej || jest równa weapon id z modelu )

można to wszystko skrócić dodając lub, czyli c.CharacterId.Equals(model.CharacterId) && ( jestWLewej || jestWPrawej || jest równa weapon id z modelu )
Review

Neh, tego potrzeba tak jak jest, musze miec wszystkie bronie jakie są, aby mieć dostęp do Id

Neh, tego potrzeba tak jak jest, musze miec wszystkie bronie jakie są, aby mieć dostęp do Id
//var weaponsInUse = await Repository.Get(c => c.CharacterId.Equals(model.CharacterId)).Where(w => w.InUse.Equals(true)).ToListAsync();
s426135 marked this conversation as resolved
Review

to chyba juz można wywalić :P

to chyba juz można wywalić :P
var weaponsInUse = allWeapons.Where(w => w.InUse.Equals(true)).ToList();
var weapon = Mapper.Map<CharacterWeapon>(model);
weapon.Id = allWeapons.Where(w => w.WeaponId.Equals(model.WeaponId)).Select(x => x.Id).FirstOrDefault();
if (weaponsInUse.Count() == 0)
{