SES-148 Endpointy dla Armor i Weapon #71

Merged
s426134 merged 11 commits from SES-148 into dev 2021-01-14 16:45:05 +01:00
3 changed files with 13 additions and 14 deletions
Showing only changes of commit d26d9278a3 - Show all commits

View File

@ -41,7 +41,7 @@ namespace SessionCompanion.Services.Services
}
if (armorToUse is null)
return new ErrorResponse() { StatusCode = 204, Message = "No weapon to change to" };
return new ErrorResponse() { StatusCode = 204, Message = "No armor to change to" };
if (armorInUse is null)
{
@ -50,7 +50,7 @@ namespace SessionCompanion.Services.Services
{
await Repository.Update(armorToUse);
await Repository.Save();
return new SuccessResponse("Character weapon updated") { SuccessCode = 200 };
return new SuccessResponse("Character armor updated") { SuccessCode = 200 };
}
catch (Exception e)
{
@ -65,7 +65,7 @@ namespace SessionCompanion.Services.Services
await Repository.Update(armorInUse);
await Repository.Update(armorToUse);
await Repository.Save();
return new SuccessResponse("Character weapon updated") { SuccessCode = 204 };
return new SuccessResponse("Character armor updated") { SuccessCode = 204 };
}
catch (Exception e)
{

View File

@ -37,7 +37,6 @@ namespace SessionCompanion.Services.Services
{
// Dodaj optional rozbro postac
var allWeapons = await Repository.Get(c => c.CharacterId.Equals(model.CharacterId)).AsNoTracking().ToListAsync();
Review

można to wszystko skrócić dodając lub, czyli c.CharacterId.Equals(model.CharacterId) && ( jestWLewej || jestWPrawej || jest równa weapon id z modelu )

można to wszystko skrócić dodając lub, czyli c.CharacterId.Equals(model.CharacterId) && ( jestWLewej || jestWPrawej || jest równa weapon id z modelu )
Review

Neh, tego potrzeba tak jak jest, musze miec wszystkie bronie jakie są, aby mieć dostęp do Id

Neh, tego potrzeba tak jak jest, musze miec wszystkie bronie jakie są, aby mieć dostęp do Id
//var weaponsInUse = await Repository.Get(c => c.CharacterId.Equals(model.CharacterId)).Where(w => w.InUse.Equals(true)).ToListAsync();
var weaponsInUse = allWeapons.Where(w => w.InUse.Equals(true)).ToList();
s426135 marked this conversation as resolved
Review

to chyba juz można wywalić :P

to chyba juz można wywalić :P
var weapon = Mapper.Map<CharacterWeapon>(model);

View File

@ -66,11 +66,11 @@ namespace SessionCompanion.Controllers
}
/// <summary>
/// Metoda zmienia uzywany armor danej postaci
/// Metoda zmienia uzywaną zbroję danej postaci na taki jaki jest wybrany
/// </summary>
/// <param name="characterId"></param>
/// <param name="newArmorId"></param>
/// <returns></returns>
/// <param name="characterId"> Id postaci </param>
/// <param name="newArmorId"> Id nowej zbroi </param>
/// <returns>SuccessResponse/ErrorResponse</returns>
[HttpPut("changeArmor")]
public async Task<Either<SuccessResponse, ErrorResponse>> ChangeCharacterArmor(int characterId, int newArmorId)
{
@ -79,10 +79,10 @@ namespace SessionCompanion.Controllers
}
/// <summary>
/// Metoda dodaje Armor do danej postaci
/// Metoda dodaje nową zbroje do danej postaci
/// </summary>
/// <param name="characterArmorViewModel"></param>
/// <returns></returns>
/// <param name="characterArmorViewModel"> View model z odpowiednimi parameterami </param>
/// <returns>SuccessResponse/ErrorResponse</returns>
[HttpPut("addArmor")]
public async Task<Either<SuccessResponse, ErrorResponse>> AddCharacterArmor(CharacterArmorViewModel characterArmorViewModel)
{
@ -101,10 +101,10 @@ namespace SessionCompanion.Controllers
}
/// <summary>
/// Metoda dodaje Weapon do danej postaci
/// Metoda dodaje broń do danej postaci
/// </summary>
/// <param name="characterWeaponViewModel"></param>
/// <returns></returns>
/// <param name="characterWeaponViewModel"> View model z odpowiednimi parameterami </param>
/// <returns>SuccessResponse/ErrorResponse</returns>
[HttpPut("addWeapon")]
public async Task<Either<SuccessResponse, ErrorResponse>> AddCharacterWeapon(CharacterWeaponViewModel characterWeaponViewModel)
{