using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; namespace SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels { public class CharacterEveryStatViewModel { /// <summary> /// Id postaci /// </summary> public int Id { get; set; } public int CharismaValue { get; set; } /// <summary> /// Modyfikator rzutów na charyzme /// </summary> public int CharismaModification { get; set; } /// <summary> /// Modyfikator rzutów obronnych na charyzme /// </summary> public int CharismaSavingThrows { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w charyźmie /// </summary> public bool CharismaCanSaveThrows { get; set; } /// <summary> /// Wartość oszustwa /// </summary> public int Deception { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w oszustwie /// </summary> public bool CanDeception { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności zastraszania /// </summary> public int Intimidation { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu /// </summary> public bool CanIntimidation { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności występowania /// </summary> public int Performance { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w występowaniu /// </summary> public bool CanPerformance { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności perswazji /// </summary> public int Persuasion { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w perswazji /// </summary> public bool CanPersuasion { get; set; } // Constitution /// <summary> /// Wartośc Constitution /// </summary> public int ConstitutionValue { get; set; } /// <summary> /// Modyfikator Constitution /// </summary> public int ConstitutionModification { get; set; } /// <summary> /// Wartość rzutów obronnych na constitiution /// </summary> public int ConstitutionSavingThrows { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w Constitution /// </summary> public bool ConstitutionCanSaveThrows { get; set; } // Dexterity /// <summary> /// Wartość Dexterity /// </summary> public int DexterityValue { get; set; } /// <summary> /// Modyfiukator Dexterity /// </summary> public int DexterityModification { get; set; } /// <summary> /// Biegłośc w Dexterity /// </summary> public int DexteritySavingThrows { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w Dexterity /// </summary> public bool DexterityCanSaveThrows { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności akrobatyki /// </summary> public int Acrobatics { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w akrobatyce /// </summary> public bool CanAcrobatics { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności zwinnych dłoni /// </summary> public int SleightOfHand { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach /// </summary> public bool CanSleightOfHand { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności skradania się /// </summary> public int Stealth { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w skradaniu się /// </summary> public bool CanStealth { get; set; } // Intelligence /// <summary> /// Wartośc Intelligence /// </summary> public int IntelligenceValue { get; set; } /// <summary> /// Modyfikator Intelligence /// </summary> public int IntelligenceModification { get; set; } /// <summary> /// Biegłość w Intelligence /// </summary> public int IntelligenceSavingThrows { get; set; } /// <summary> /// Czy posiada biegłośc w Intellgence /// </summary> public bool IntelligenceCanSaveThrows { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności wiedzy tejemnej /// </summary> public int Arcana { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej /// </summary> public bool CanArcana { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności historii /// </summary> public int History { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w historii /// </summary> public bool CanHistory { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności śledztwa /// </summary> public int Investigation { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w śledztwie /// </summary> public bool CanInvestigation { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności przyrody /// </summary> public int Nature { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w przyrodzie /// </summary> public bool CanNature { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności religii /// </summary> public int Religion { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w religii /// </summary> public bool CanReligion { get; set; } // Strength /// <summary> /// Wartośc siły /// </summary> public int StrengthValue { get; set; } /// <summary> /// Modyfikator siły /// </summary> public int StrengthModification { get; set; } /// <summary> /// Biegłość w Sile /// </summary> public int StrengthSavingThrows { get; set; } /// <summary> /// Czy posiada biegłość w sile /// </summary> public bool StrengthCanSaveThrows { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności atletyki /// </summary> public int Athletics { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w atletyce /// </summary> public bool CanAthletics { get; set; } // Wisdom /// <summary> /// Wartośc wisdom /// </summary> public int WisdomValue { get; set; } /// <summary> /// Modyfikator wisdom /// </summary> public int WisdomModification { get; set; } /// <summary> /// Biegłość w Wisdom /// </summary> public int WisdomSavingThrows { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w wisdom /// </summary> public bool WisdomCanSaveThrows { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami /// </summary> public int AnimalHandling { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami /// </summary> public bool CanAnimalHandling { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności intuicji /// </summary> public int Insight { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w intuicji /// </summary> public bool CanInsight { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności medycyny /// </summary> public int Medicine { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w medycynie /// </summary> public bool CanMedicine { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności percepcji /// </summary> public int Perception { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w percepcji /// </summary> public bool CanPerception { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności sztuki przetrwania /// </summary> public int Survival { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania /// </summary> public bool CanSurvival { get; set; } } }