namespace SessionCompanion.ViewModels.DexterityViewModels
{
public class DexterityViewModel
{
///
/// Identyfikator zręczności postaci
///
public int Id { get; set; }
///
/// Identyfikator postaci
///
public int CharacterId { get; set; }
///
/// Wartość zręczności
///
public int Value { get; set; }
///
/// Modyfikator rzutów
///
public int Modification { get; set; }
///
/// Modyfikator rzutów obronnych
///
public int SavingThrows { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w zręczności
///
public bool CanSaveThrows { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności akrobatyki
///
public int Acrobatics { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w akrobatyce
///
public bool CanAcrobatics { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności zwinnych dłoni
///
public int SleightOfHand { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach
///
public bool CanSleightOfHand { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności skradania się
///
public int Stealth { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w skradaniu się
///
public bool CanStealth { get; set; }
}
}