namespace SessionCompanion.ViewModels.IntelligenceViewModels { public class IntelligenceViewModel { /// /// Identyfikator inteligencji postaci /// public int Id { get; set; } /// /// Identyfikator postaci /// public int CharacterId { get; set; } /// /// Wartość inteligencji /// public int Value { get; set; } /// /// Modyfikator rzutów /// public int Modification { get; set; } /// /// Modyfikator rzutów obronnych /// public int SavingThrows { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w inteligencji /// public bool CanSaveThrows { get; set; } /// /// Wartość umiejętności wiedzy tejemnej /// public int Arcana { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej /// public bool CanArcana { get; set; } /// /// Wartość umiejętności historii /// public int History { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w historii /// public bool CanHistory { get; set; } /// /// Wartość umiejętności śledztwa /// public int Investigation { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w śledztwie /// public bool CanInvestigation { get; set; } /// /// Wartość umiejętności przyrody /// public int Nature { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w przyrodzie /// public bool CanNature { get; set; } /// /// Wartość umiejętności religii /// public int Religion { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w religii /// public bool CanReligion { get; set; } } }