namespace SessionCompanion.ViewModels.CharismaViewModels { public class CharismaViewModel { /// <summary> /// Identyfikator charyzmy postaci /// </summary> public int Id { get; set; } /// <summary> /// Identyfikator postaci /// </summary> public int CharacterId { get; set; } /// <summary> /// Wartość charyzmy /// </summary> public int Value { get; set; } /// <summary> /// Modyfikator rzutów /// </summary> public int Modification { get; set; } /// <summary> /// Modyfikator rzutów obronnych /// </summary> public int SavingThrows { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w charyźmie /// </summary> public bool CanSaveThrows { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności oszustwa /// </summary> public int Deception { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w oszustwie /// </summary> public bool CanDeception { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności zastraszania /// </summary> public int Intimidation { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu /// </summary> public bool CanIntimidation { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności występowania /// </summary> public int Performance { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w występowaniu /// </summary> public bool CanPerformance { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności perswazji /// </summary> public int Persuasion { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w perswazji /// </summary> public bool CanPersuasion { get; set; } } }