using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; namespace SessionCompanion.Database.Tables { public class Monster : BaseEntity { /// <summary> /// Nazwa potwora /// </summary> public string Name { get; set; } /// <summary> /// Rozmiar potwora /// </summary> public string Size { get; set; } /// <summary> /// Rodzaj potwora /// </summary> public string Type { get; set; } /// <summary> /// Podtyp potwora /// </summary> public string Subtype { get; set; } /// <summary> /// Charakter potwora /// </summary> public string Alignment { get; set; } /// <summary> /// Poziom pancerza potwora /// </summary> public int ArmorClass { get; set; } /// <summary> /// Iloś punktów zycia potwora /// </summary> public int HitPoints { get; set; } /// <summary> /// Ilość kości określajacych punkty życia potwora /// </summary> public int HitDiceAmount { get; set; } /// <summary> /// Kość którą rzucamy aby określić punkty życia potwora /// </summary> public int HitDiceType { get; set; } /// <summary> /// Szybkość chodzenia potwora /// </summary> public string WalkSpeed { get; set; } /// <summary> /// Szybkość pływania potwora /// </summary> public string SwimSpeed { get; set; } /// <summary> /// Szybkość latania potwora /// </summary> public string FlySpeed { get; set; } /// <summary> /// Punkty zręczności potwora /// </summary> public int Dexterity { get; set; } public int? DexteritySave { get; set; } /// <summary> /// Punkty siły potwora /// </summary> public int Strength { get; set; } public int? StrengthSave { get; set; } /// <summary> /// Punkty kondycji potwora /// </summary> public int Constitution { get; set; } public int? ConstitutionSave { get; set; } /// <summary> /// Punkty inteligencji potwora /// </summary> public int Intelligence { get; set; } public int? IntelligenceSave { get; set; } /// <summary> /// Punkty mądrości potwora /// </summary> public int Wisdom { get; set; } public int? WisdomSave { get; set; } /// <summary> /// Punkty charyzmy potwora /// </summary> public int Charisma { get; set; } public int? CharismaSave { get; set; } /// <summary> /// Poziom trudności potwora /// </summary> public int ChallengeRating { get; set; } /// <summary> /// Punkty doświadczenia za zabicie potwora /// </summary> public int ExperiencePoints { get; set; } /// <summary> /// Połączenie z tabelą MonsterActions /// </summary> public virtual ICollection<MonsterAction> MonsterAction { get; set; } /// <summary> /// Na jakie stany odporny jest potwor /// </summary> public string MonsterConditionImmunities { get; set; } /// <summary> /// Na jakie obrazenia odporny jest potwor /// </summary> public string MonsterDamageImmunities { get; set; } /// <summary> /// Na jakie obrazenia potwor ma zmniejszoną słabosc /// </summary> public string MonsterDamageResistances { get; set; } /// <summary> /// Na co potwor jest wrazliwy /// </summary> public string MonsterDamageVulnerabilities { get; set; } /// <summary> /// Jezyki jakimi wlada potwor /// </summary> public string MonsterLanguages { get; set; } /// <summary> /// Połączenie z tabelą MonsterLegendaryActions /// </summary> public virtual ICollection<MonsterLegendaryAction> MonsterLegendaryAction { get; set; } /// <summary> /// Połączenie z tabelą MonsterSenses /// </summary> public string MonsterSenses { get; set; } /// <summary> /// Połączenie z tabelą MonsterSpecialAbilities /// </summary> public virtual ICollection<MonsterSpecialAbility> MonsterSpecialAbility { get; set; } } }