namespace SessionCompanion.ViewModels.DexterityViewModels { public class DexterityViewModel { /// /// Identyfikator zręczności postaci /// public int Id { get; set; } /// /// Identyfikator postaci /// public int CharacterId { get; set; } /// /// Wartość zręczności /// public int Value { get; set; } /// /// Modyfikator rzutów /// public int Modification { get; set; } /// /// Modyfikator rzutów obronnych /// public int SavingThrows { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w zręczności /// public bool CanSaveThrows { get; set; } /// /// Wartość umiejętności akrobatyki /// public int Acrobatics { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w akrobatyce /// public bool CanAcrobatics { get; set; } /// /// Wartość umiejętności zwinnych dłoni /// public int SleightOfHand { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach /// public bool CanSleightOfHand { get; set; } /// /// Wartość umiejętności skradania się /// public int Stealth { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w skradaniu się /// public bool CanStealth { get; set; } } }