using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
namespace SessionCompanion.Database.Tables
{
public class Monster : BaseEntity
{
///
/// Nazwa potwora
///
public string Name { get; set; }
///
/// Rozmiar potwora
///
public string Size { get; set; }
///
/// Rodzaj potwora
///
public string Type { get; set; }
///
/// Podtyp potwora
///
public string Subtype { get; set; }
///
/// Charakter potwora
///
public string Alignment { get; set; }
///
/// Poziom pancerza potwora
///
public int ArmorClass { get; set; }
///
/// Iloś punktów zycia potwora
///
public int HitPoints { get; set; }
///
/// Ilość kości określajacych punkty życia potwora
///
public int HitDiceAmount { get; set; }
///
/// Kość którą rzucamy aby określić punkty życia potwora
///
public int HitDiceType { get; set; }
///
/// Szybkość chodzenia potwora
///
public string WalkSpeed { get; set; }
///
/// Szybkość pływania potwora
///
public string SwimSpeed { get; set; }
///
/// Szybkość latania potwora
///
public string FlySpeed { get; set; }
///
/// Punkty zręczności potwora
///
public int Dexterity { get; set; }
public int? DexteritySave { get; set; }
///
/// Punkty siły potwora
///
public int Strength { get; set; }
public int? StrengthSave { get; set; }
///
/// Punkty kondycji potwora
///
public int Constitution { get; set; }
public int? ConstitutionSave { get; set; }
///
/// Punkty inteligencji potwora
///
public int Intelligence { get; set; }
public int? IntelligenceSave { get; set; }
///
/// Punkty mądrości potwora
///
public int Wisdom { get; set; }
public int? WisdomSave { get; set; }
///
/// Punkty charyzmy potwora
///
public int Charisma { get; set; }
public int? CharismaSave { get; set; }
///
/// Poziom trudności potwora
///
public int ChallengeRating { get; set; }
///
/// Punkty doświadczenia za zabicie potwora
///
public int ExperiencePoints { get; set; }
///
/// Połączenie z tabelą MonsterActions
///
public virtual ICollection MonsterAction { get; set; }
///
/// Na jakie stany odporny jest potwor
///
public string MonsterConditionImmunities { get; set; }
///
/// Na jakie obrazenia odporny jest potwor
///
public string MonsterDamageImmunities { get; set; }
///
/// Na jakie obrazenia potwor ma zmniejszoną słabosc
///
public string MonsterDamageResistances { get; set; }
///
/// Na co potwor jest wrazliwy
///
public string MonsterDamageVulnerabilities { get; set; }
///
/// Jezyki jakimi wlada potwor
///
public string MonsterLanguages { get; set; }
///
/// Połączenie z tabelą MonsterLegendaryActions
///
public virtual ICollection MonsterLegendaryAction { get; set; }
///
/// Połączenie z tabelą MonsterSenses
///
public string MonsterSenses { get; set; }
///
/// Połączenie z tabelą MonsterSpecialAbilities
///
public virtual ICollection MonsterSpecialAbility { get; set; }
}
}