using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
namespace SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels
{
public class CharacterEveryStatViewModel
{
///
/// Id postaci
///
public int Id { get; set; }
public int CharismaValue { get; set; }
///
/// Modyfikator rzutów na charyzme
///
public int CharismaModification { get; set; }
///
/// Modyfikator rzutów obronnych na charyzme
///
public int CharismaSavingThrows { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w charyźmie
///
public bool CharismaCanSaveThrows { get; set; }
///
/// Wartość oszustwa
///
public int Deception { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w oszustwie
///
public bool CanDeception { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności zastraszania
///
public int Intimidation { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu
///
public bool CanIntimidation { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności występowania
///
public int Performance { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w występowaniu
///
public bool CanPerformance { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności perswazji
///
public int Persuasion { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w perswazji
///
public bool CanPersuasion { get; set; }
// Constitution
///
/// Wartośc Constitution
///
public int ConstitutionValue { get; set; }
///
/// Modyfikator Constitution
///
public int ConstitutionModification { get; set; }
///
/// Wartość rzutów obronnych na constitiution
///
public int ConstitutionSavingThrows { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w Constitution
///
public bool ConstitutionCanSaveThrows { get; set; }
// Dexterity
///
/// Wartość Dexterity
///
public int DexterityValue { get; set; }
///
/// Modyfiukator Dexterity
///
public int DexterityModification { get; set; }
///
/// Biegłośc w Dexterity
///
public int DexteritySavingThrows { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w Dexterity
///
public bool DexterityCanSaveThrows { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności akrobatyki
///
public int Acrobatics { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w akrobatyce
///
public bool CanAcrobatics { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności zwinnych dłoni
///
public int SleightOfHand { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach
///
public bool CanSleightOfHand { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności skradania się
///
public int Stealth { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w skradaniu się
///
public bool CanStealth { get; set; }
// Intelligence
///
/// Wartośc Intelligence
///
public int IntelligenceValue { get; set; }
///
/// Modyfikator Intelligence
///
public int IntelligenceModification { get; set; }
///
/// Biegłość w Intelligence
///
public int IntelligenceSavingThrows { get; set; }
///
/// Czy posiada biegłośc w Intellgence
///
public bool IntelligenceCanSaveThrows { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności wiedzy tejemnej
///
public int Arcana { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej
///
public bool CanArcana { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności historii
///
public int History { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w historii
///
public bool CanHistory { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności śledztwa
///
public int Investigation { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w śledztwie
///
public bool CanInvestigation { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności przyrody
///
public int Nature { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w przyrodzie
///
public bool CanNature { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności religii
///
public int Religion { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w religii
///
public bool CanReligion { get; set; }
// Strength
///
/// Wartośc siły
///
public int StrengthValue { get; set; }
///
/// Modyfikator siły
///
public int StrengthModification { get; set; }
///
/// Biegłość w Sile
///
public int StrengthSavingThrows { get; set; }
///
/// Czy posiada biegłość w sile
///
public bool StrengthCanSaveThrows { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności atletyki
///
public int Athletics { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w atletyce
///
public bool CanAthletics { get; set; }
// Wisdom
///
/// Wartośc wisdom
///
public int WisdomValue { get; set; }
///
/// Modyfikator wisdom
///
public int WisdomModification { get; set; }
///
/// Biegłość w Wisdom
///
public int WisdomSavingThrows { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w wisdom
///
public bool WisdomCanSaveThrows { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami
///
public int AnimalHandling { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami
///
public bool CanAnimalHandling { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności intuicji
///
public int Insight { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w intuicji
///
public bool CanInsight { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności medycyny
///
public int Medicine { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w medycynie
///
public bool CanMedicine { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności percepcji
///
public int Perception { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w percepcji
///
public bool CanPerception { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności sztuki przetrwania
///
public int Survival { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania
///
public bool CanSurvival { get; set; }
}
}