namespace SessionCompanion.ViewModels.DexterityViewModels
{
    public class DexterityViewModel
    {
        /// <summary>
        /// Identyfikator zręczności postaci
        /// </summary>
        public int Id { get; set; }

        /// <summary>
        /// Identyfikator postaci
        /// </summary>
        public int CharacterId { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość zręczności
        /// </summary>
        public int Value { get; set; }

        /// <summary>
        /// Modyfikator rzutów
        /// </summary>
        public int Modification { get; set; }

        /// <summary>
        /// Modyfikator rzutów obronnych
        /// </summary>
        public int SavingThrows { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w zręczności
        /// </summary>
        public bool CanSaveThrows { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość umiejętności akrobatyki
        /// </summary>
        public int Acrobatics { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w akrobatyce
        /// </summary>
        public bool CanAcrobatics { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość umiejętności zwinnych dłoni
        /// </summary>
        public int SleightOfHand { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach
        /// </summary>
        public bool CanSleightOfHand { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość umiejętności skradania się
        /// </summary>
        public int Stealth { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w skradaniu się
        /// </summary>
        public bool CanStealth { get; set; }
    }
}