namespace SessionCompanion.ViewModels.IntelligenceViewModels { public class IntelligenceViewModel { /// <summary> /// Identyfikator inteligencji postaci /// </summary> public int Id { get; set; } /// <summary> /// Identyfikator postaci /// </summary> public int CharacterId { get; set; } /// <summary> /// Wartość inteligencji /// </summary> public int Value { get; set; } /// <summary> /// Modyfikator rzutów /// </summary> public int Modification { get; set; } /// <summary> /// Modyfikator rzutów obronnych /// </summary> public int SavingThrows { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w inteligencji /// </summary> public bool CanSaveThrows { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności wiedzy tejemnej /// </summary> public int Arcana { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej /// </summary> public bool CanArcana { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności historii /// </summary> public int History { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w historii /// </summary> public bool CanHistory { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności śledztwa /// </summary> public int Investigation { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w śledztwie /// </summary> public bool CanInvestigation { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności przyrody /// </summary> public int Nature { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w przyrodzie /// </summary> public bool CanNature { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności religii /// </summary> public int Religion { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w religii /// </summary> public bool CanReligion { get; set; } } }