namespace SessionCompanion.ViewModels.IntelligenceViewModels
{
    public class IntelligenceViewModel
    {
        /// <summary>
        /// Identyfikator inteligencji postaci
        /// </summary>
        public int Id { get; set; }

        /// <summary>
        /// Identyfikator postaci
        /// </summary>
        public int CharacterId { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość inteligencji
        /// </summary>
        public int Value { get; set; }

        /// <summary>
        /// Modyfikator rzutów
        /// </summary>
        public int Modification { get; set; }

        /// <summary>
        /// Modyfikator rzutów obronnych
        /// </summary>
        public int SavingThrows { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w inteligencji
        /// </summary>
        public bool CanSaveThrows { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość umiejętności wiedzy tejemnej
        /// </summary>
        public int Arcana { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej
        /// </summary>
        public bool CanArcana { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość umiejętności historii
        /// </summary>
        public int History { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w historii
        /// </summary>
        public bool CanHistory { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość umiejętności śledztwa
        /// </summary>
        public int Investigation { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w śledztwie
        /// </summary>
        public bool CanInvestigation { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość umiejętności przyrody
        /// </summary>
        public int Nature { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w przyrodzie
        /// </summary>
        public bool CanNature { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość umiejętności religii
        /// </summary>
        public int Religion { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w religii
        /// </summary>
        public bool CanReligion { get; set; }
    }
}