using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; namespace SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels { public class CharacterEveryStatViewModel { /// /// Id postaci /// public int Id { get; set; } public int CharismaValue { get; set; } /// /// Modyfikator rzutów na charyzme /// public int CharismaModification { get; set; } /// /// Modyfikator rzutów obronnych na charyzme /// public int CharismaSavingThrows { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w charyźmie /// public bool CharismaCanSaveThrows { get; set; } /// /// Wartość oszustwa /// public int Deception { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w oszustwie /// public bool CanDeception { get; set; } /// /// Wartość umiejętności zastraszania /// public int Intimidation { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu /// public bool CanIntimidation { get; set; } /// /// Wartość umiejętności występowania /// public int Performance { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w występowaniu /// public bool CanPerformance { get; set; } /// /// Wartość umiejętności perswazji /// public int Persuasion { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w perswazji /// public bool CanPersuasion { get; set; } // Constitution /// /// Wartośc Constitution /// public int ConstitutionValue { get; set; } /// /// Modyfikator Constitution /// public int ConstitutionModification { get; set; } /// /// Wartość rzutów obronnych na constitiution /// public int ConstitutionSavingThrows { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w Constitution /// public bool ConstitutionCanSaveThrows { get; set; } // Dexterity /// /// Wartość Dexterity /// public int DexterityValue { get; set; } /// /// Modyfiukator Dexterity /// public int DexterityModification { get; set; } /// /// Biegłośc w Dexterity /// public int DexteritySavingThrows { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w Dexterity /// public bool DexterityCanSaveThrows { get; set; } /// /// Wartość umiejętności akrobatyki /// public int Acrobatics { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w akrobatyce /// public bool CanAcrobatics { get; set; } /// /// Wartość umiejętności zwinnych dłoni /// public int SleightOfHand { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach /// public bool CanSleightOfHand { get; set; } /// /// Wartość umiejętności skradania się /// public int Stealth { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w skradaniu się /// public bool CanStealth { get; set; } // Intelligence /// /// Wartośc Intelligence /// public int IntelligenceValue { get; set; } /// /// Modyfikator Intelligence /// public int IntelligenceModification { get; set; } /// /// Biegłość w Intelligence /// public int IntelligenceSavingThrows { get; set; } /// /// Czy posiada biegłośc w Intellgence /// public bool IntelligenceCanSaveThrows { get; set; } /// /// Wartość umiejętności wiedzy tejemnej /// public int Arcana { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej /// public bool CanArcana { get; set; } /// /// Wartość umiejętności historii /// public int History { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w historii /// public bool CanHistory { get; set; } /// /// Wartość umiejętności śledztwa /// public int Investigation { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w śledztwie /// public bool CanInvestigation { get; set; } /// /// Wartość umiejętności przyrody /// public int Nature { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w przyrodzie /// public bool CanNature { get; set; } /// /// Wartość umiejętności religii /// public int Religion { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w religii /// public bool CanReligion { get; set; } // Strength /// /// Wartośc siły /// public int StrengthValue { get; set; } /// /// Modyfikator siły /// public int StrengthModification { get; set; } /// /// Biegłość w Sile /// public int StrengthSavingThrows { get; set; } /// /// Czy posiada biegłość w sile /// public bool StrengthCanSaveThrows { get; set; } /// /// Wartość umiejętności atletyki /// public int Athletics { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w atletyce /// public bool CanAthletics { get; set; } // Wisdom /// /// Wartośc wisdom /// public int WisdomValue { get; set; } /// /// Modyfikator wisdom /// public int WisdomModification { get; set; } /// /// Biegłość w Wisdom /// public int WisdomSavingThrows { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w wisdom /// public bool WisdomCanSaveThrows { get; set; } /// /// Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami /// public int AnimalHandling { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami /// public bool CanAnimalHandling { get; set; } /// /// Wartość umiejętności intuicji /// public int Insight { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w intuicji /// public bool CanInsight { get; set; } /// /// Wartość umiejętności medycyny /// public int Medicine { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w medycynie /// public bool CanMedicine { get; set; } /// /// Wartość umiejętności percepcji /// public int Perception { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w percepcji /// public bool CanPerception { get; set; } /// /// Wartość umiejętności sztuki przetrwania /// public int Survival { get; set; } /// /// Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania /// public bool CanSurvival { get; set; } } }