namespace SessionCompanion.ViewModels.CharismaViewModels
{
    public class CharismaViewModel
    {
        /// <summary>
        /// Identyfikator charyzmy postaci
        /// </summary>
        public int Id { get; set; }

        /// <summary>
        /// Identyfikator postaci
        /// </summary>
        public int CharacterId { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość charyzmy
        /// </summary>
        public int Value { get; set; }

        /// <summary>
        /// Modyfikator rzutów
        /// </summary>
        public int Modification { get; set; }

        /// <summary>
        /// Modyfikator rzutów obronnych
        /// </summary>
        public int SavingThrows { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w charyźmie
        /// </summary>
        public bool CanSaveThrows { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość umiejętności oszustwa
        /// </summary>
        public int Deception { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w oszustwie
        /// </summary>
        public bool CanDeception { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość umiejętności zastraszania
        /// </summary>
        public int Intimidation { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu
        /// </summary>
        public bool CanIntimidation { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość umiejętności występowania
        /// </summary>
        public int Performance { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w występowaniu
        /// </summary>
        public bool CanPerformance { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość umiejętności perswazji
        /// </summary>
        public int Persuasion { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w perswazji
        /// </summary>
        public bool CanPersuasion { get; set; }
    }
}