namespace SessionCompanion.ViewModels.WisdomViewModels
{
    public class WisdomViewModel
    {
        /// <summary>
        /// Identyfikator mądrości postaci
        /// </summary>
        public int Id { get; set; }

        /// <summary>
        /// Identyfikator postaci
        /// </summary>
        public int CharacterId { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość mądrości
        /// </summary>
        public int Value { get; set; }

        /// <summary>
        /// Modyfikator rzutów
        /// </summary>
        public int Modification { get; set; }

        /// <summary>
        /// Modyfikator rzutów obronnych
        /// </summary>
        public int SavingThrows { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w mądrości
        /// </summary>
        public bool CanSaveThrows { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami
        /// </summary>
        public int AnimalHandling { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami
        /// </summary>
        public bool CanAnimalHandling { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość umiejętności intuicji
        /// </summary>
        public int Insight { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w intuicji
        /// </summary>
        public bool CanInsight { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość umiejętności medycyny
        /// </summary>
        public int Medicine { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w medycynie 
        /// </summary>
        public bool CanMedicine { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość umiejętności percepcji
        /// </summary>
        public int Perception { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w  percepcji
        /// </summary>
        public bool CanPerception { get; set; }

        /// <summary>
        /// Wartość umiejętności sztuki przetrwania
        /// </summary>
        public int Survival { get; set; }

        /// <summary>
        /// Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania
        /// </summary>
        public bool CanSurvival { get; set; }
    }
}