namespace SessionCompanion.ViewModels.WisdomViewModels { public class WisdomViewModel { /// <summary> /// Identyfikator mądrości postaci /// </summary> public int Id { get; set; } /// <summary> /// Identyfikator postaci /// </summary> public int CharacterId { get; set; } /// <summary> /// Wartość mądrości /// </summary> public int Value { get; set; } /// <summary> /// Modyfikator rzutów /// </summary> public int Modification { get; set; } /// <summary> /// Modyfikator rzutów obronnych /// </summary> public int SavingThrows { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w mądrości /// </summary> public bool CanSaveThrows { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami /// </summary> public int AnimalHandling { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami /// </summary> public bool CanAnimalHandling { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności intuicji /// </summary> public int Insight { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w intuicji /// </summary> public bool CanInsight { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności medycyny /// </summary> public int Medicine { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w medycynie /// </summary> public bool CanMedicine { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności percepcji /// </summary> public int Perception { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w percepcji /// </summary> public bool CanPerception { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności sztuki przetrwania /// </summary> public int Survival { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania /// </summary> public bool CanSurvival { get; set; } } }