namespace SessionCompanion.ViewModels.DexterityViewModels { public class DexterityViewModel { /// <summary> /// Identyfikator zręczności postaci /// </summary> public int Id { get; set; } /// <summary> /// Identyfikator postaci /// </summary> public int CharacterId { get; set; } /// <summary> /// Wartość zręczności /// </summary> public int Value { get; set; } /// <summary> /// Modyfikator rzutów /// </summary> public int Modification { get; set; } /// <summary> /// Modyfikator rzutów obronnych /// </summary> public int SavingThrows { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w zręczności /// </summary> public bool CanSaveThrows { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności akrobatyki /// </summary> public int Acrobatics { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w akrobatyce /// </summary> public bool CanAcrobatics { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności zwinnych dłoni /// </summary> public int SleightOfHand { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach /// </summary> public bool CanSleightOfHand { get; set; } /// <summary> /// Wartość umiejętności skradania się /// </summary> public int Stealth { get; set; } /// <summary> /// Czy postać posiada biegłość w skradaniu się /// </summary> public bool CanStealth { get; set; } } }