using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; namespace SessionCompanion.Database.Tables { public class Monster : BaseEntity { /// /// Nazwa potwora /// public string Name { get; set; } /// /// Rozmiar potwora /// public string Size { get; set; } /// /// Rodzaj potwora /// public string Type { get; set; } /// /// Podtyp potwora /// public string Subtype { get; set; } /// /// Charakter potwora /// public string Alignment { get; set; } /// /// Poziom pancerza potwora /// public int ArmorClass { get; set; } /// /// Iloś punktów zycia potwora /// public int HitPoints { get; set; } /// /// Ilość kości określajacych punkty życia potwora /// public int HitDiceAmount { get; set; } /// /// Kość którą rzucamy aby określić punkty życia potwora /// public int HitDiceType { get; set; } /// /// Szybkość chodzenia potwora /// public string WalkSpeed { get; set; } /// /// Szybkość pływania potwora /// public string SwimSpeed { get; set; } /// /// Szybkość latania potwora /// public string FlySpeed { get; set; } /// /// Punkty zręczności potwora /// public int Dexterity { get; set; } public int? DexteritySave { get; set; } /// /// Punkty siły potwora /// public int Strength { get; set; } public int? StrengthSave { get; set; } /// /// Punkty kondycji potwora /// public int Constitution { get; set; } public int? ConstitutionSave { get; set; } /// /// Punkty inteligencji potwora /// public int Intelligence { get; set; } public int? IntelligenceSave { get; set; } /// /// Punkty mądrości potwora /// public int Wisdom { get; set; } public int? WisdomSave { get; set; } /// /// Punkty charyzmy potwora /// public int Charisma { get; set; } public int? CharismaSave { get; set; } /// /// Poziom trudności potwora /// public int ChallengeRating { get; set; } /// /// Punkty doświadczenia za zabicie potwora /// public int ExperiencePoints { get; set; } /// /// Połączenie z tabelą MonsterActions /// public virtual ICollection MonsterAction { get; set; } /// /// Na jakie stany odporny jest potwor /// public string MonsterConditionImmunities { get; set; } /// /// Na jakie obrazenia odporny jest potwor /// public string MonsterDamageImmunities { get; set; } /// /// Na jakie obrazenia potwor ma zmniejszoną słabosc /// public string MonsterDamageResistances { get; set; } /// /// Na co potwor jest wrazliwy /// public string MonsterDamageVulnerabilities { get; set; } /// /// Jezyki jakimi wlada potwor /// public string MonsterLanguages { get; set; } /// /// Połączenie z tabelą MonsterLegendaryActions /// public virtual ICollection MonsterLegendaryAction { get; set; } /// /// Połączenie z tabelą MonsterSenses /// public string MonsterSenses { get; set; } /// /// Połączenie z tabelą MonsterSpecialAbilities /// public virtual ICollection MonsterSpecialAbility { get; set; } } }