namespace SessionCompanion.ViewModels.IntelligenceViewModels
{
public class IntelligenceViewModel
{
///
/// Identyfikator inteligencji postaci
///
public int Id { get; set; }
///
/// Identyfikator postaci
///
public int CharacterId { get; set; }
///
/// Wartość inteligencji
///
public int Value { get; set; }
///
/// Modyfikator rzutów
///
public int Modification { get; set; }
///
/// Modyfikator rzutów obronnych
///
public int SavingThrows { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w inteligencji
///
public bool CanSaveThrows { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności wiedzy tejemnej
///
public int Arcana { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej
///
public bool CanArcana { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności historii
///
public int History { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w historii
///
public bool CanHistory { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności śledztwa
///
public int Investigation { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w śledztwie
///
public bool CanInvestigation { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności przyrody
///
public int Nature { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w przyrodzie
///
public bool CanNature { get; set; }
///
/// Wartość umiejętności religii
///
public int Religion { get; set; }
///
/// Czy postać posiada biegłość w religii
///
public bool CanReligion { get; set; }
}
}