314 lines
8.7 KiB
C#
314 lines
8.7 KiB
C#
using System;
|
|
using System.Collections.Generic;
|
|
using System.Linq;
|
|
using System.Text;
|
|
using System.Threading.Tasks;
|
|
|
|
namespace SessionCompanion.ViewModels.CharacterViewModels
|
|
{
|
|
public class CharacterEveryStatViewModel
|
|
{
|
|
/// <summary>
|
|
/// Id postaci
|
|
/// </summary>
|
|
public int Id { get; set; }
|
|
|
|
|
|
public int CharismaValue { get; set; }
|
|
/// <summary>
|
|
/// Modyfikator rzutów na charyzme
|
|
/// </summary>
|
|
public int CharismaModification { get; set; }
|
|
/// <summary>
|
|
/// Modyfikator rzutów obronnych na charyzme
|
|
/// </summary>
|
|
public int CharismaSavingThrows { get; set; }
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w charyźmie
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CharismaCanSaveThrows { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość oszustwa
|
|
/// </summary>
|
|
public int Deception { get; set; }
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w oszustwie
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanDeception { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności zastraszania
|
|
/// </summary>
|
|
public int Intimidation { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w zastraszaniu
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanIntimidation { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności występowania
|
|
/// </summary>
|
|
public int Performance { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w występowaniu
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanPerformance { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności perswazji
|
|
/// </summary>
|
|
public int Persuasion { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w perswazji
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanPersuasion { get; set; }
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
// Constitution
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartośc Constitution
|
|
/// </summary>
|
|
public int ConstitutionValue { get; set; }
|
|
/// <summary>
|
|
/// Modyfikator Constitution
|
|
/// </summary>
|
|
public int ConstitutionModification { get; set; }
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość rzutów obronnych na constitiution
|
|
/// </summary>
|
|
public int ConstitutionSavingThrows { get; set; }
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w Constitution
|
|
/// </summary>
|
|
public bool ConstitutionCanSaveThrows { get; set; }
|
|
|
|
|
|
|
|
// Dexterity
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość Dexterity
|
|
/// </summary>
|
|
public int DexterityValue { get; set; }
|
|
/// <summary>
|
|
/// Modyfiukator Dexterity
|
|
/// </summary>
|
|
public int DexterityModification { get; set; }
|
|
/// <summary>
|
|
/// Biegłośc w Dexterity
|
|
/// </summary>
|
|
public int DexteritySavingThrows { get; set; }
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w Dexterity
|
|
/// </summary>
|
|
public bool DexterityCanSaveThrows { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności akrobatyki
|
|
/// </summary>
|
|
public int Acrobatics { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w akrobatyce
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanAcrobatics { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności zwinnych dłoni
|
|
/// </summary>
|
|
public int SleightOfHand { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w zwinnych dłoniach
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanSleightOfHand { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności skradania się
|
|
/// </summary>
|
|
public int Stealth { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w skradaniu się
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanStealth { get; set; }
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
// Intelligence
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartośc Intelligence
|
|
/// </summary>
|
|
public int IntelligenceValue { get; set; }
|
|
/// <summary>
|
|
/// Modyfikator Intelligence
|
|
/// </summary>
|
|
public int IntelligenceModification { get; set; }
|
|
/// <summary>
|
|
/// Biegłość w Intelligence
|
|
/// </summary>
|
|
public int IntelligenceSavingThrows { get; set; }
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy posiada biegłośc w Intellgence
|
|
/// </summary>
|
|
public bool IntelligenceCanSaveThrows { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności wiedzy tejemnej
|
|
/// </summary>
|
|
public int Arcana { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanArcana { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności historii
|
|
/// </summary>
|
|
public int History { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w historii
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanHistory { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności śledztwa
|
|
/// </summary>
|
|
public int Investigation { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w śledztwie
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanInvestigation { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności przyrody
|
|
/// </summary>
|
|
public int Nature { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w przyrodzie
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanNature { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności religii
|
|
/// </summary>
|
|
public int Religion { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w religii
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanReligion { get; set; }
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
// Strength
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartośc siły
|
|
/// </summary>
|
|
public int StrengthValue { get; set; }
|
|
/// <summary>
|
|
/// Modyfikator siły
|
|
/// </summary>
|
|
public int StrengthModification { get; set; }
|
|
/// <summary>
|
|
/// Biegłość w Sile
|
|
/// </summary>
|
|
public int StrengthSavingThrows { get; set; }
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy posiada biegłość w sile
|
|
/// </summary>
|
|
public bool StrengthCanSaveThrows { get; set; }
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności atletyki
|
|
/// </summary>
|
|
public int Athletics { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w atletyce
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanAthletics { get; set; }
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
// Wisdom
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartośc wisdom
|
|
/// </summary>
|
|
public int WisdomValue { get; set; }
|
|
/// <summary>
|
|
/// Modyfikator wisdom
|
|
/// </summary>
|
|
public int WisdomModification { get; set; }
|
|
/// <summary>
|
|
/// Biegłość w Wisdom
|
|
/// </summary>
|
|
public int WisdomSavingThrows { get; set; }
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w wisdom
|
|
/// </summary>
|
|
public bool WisdomCanSaveThrows { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami
|
|
/// </summary>
|
|
public int AnimalHandling { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanAnimalHandling { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności intuicji
|
|
/// </summary>
|
|
public int Insight { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w intuicji
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanInsight { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności medycyny
|
|
/// </summary>
|
|
public int Medicine { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w medycynie
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanMedicine { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności percepcji
|
|
/// </summary>
|
|
public int Perception { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w percepcji
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanPerception { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności sztuki przetrwania
|
|
/// </summary>
|
|
public int Survival { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanSurvival { get; set; }
|
|
}
|
|
}
|