135 lines
6.6 KiB
XML
135 lines
6.6 KiB
XML
<?xml version="1.0"?>
|
|
<doc>
|
|
<assembly>
|
|
<name>SessionCompanion</name>
|
|
</assembly>
|
|
<members>
|
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.Get(System.Int32)">
|
|
<summary>
|
|
Metoda zwraca postać ze wskazanym identyfikatorem
|
|
</summary>
|
|
<param name="characterId">Identyfikator postaci</param>
|
|
<returns>ViewModel Postaci/ErrorResponse</returns>
|
|
</member>
|
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetCharacterListForUser(System.Int32)">
|
|
<summary>
|
|
Metoda zwraca listę postaci przypisanych do danego użytkownika
|
|
</summary>
|
|
<param name="userId"> Identyfikator użytkownika </param>
|
|
<returns> Lista postaci lub wiadomość błędu </returns>
|
|
</member>
|
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetLoggedUsersCharacters">
|
|
<summary>
|
|
Metoda zwraca listę zalogowanych postaci
|
|
</summary>
|
|
<returns> Lista zalogowanych postaci lub wiadomość błędu </returns>
|
|
</member>
|
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetCharacterEveryStat(System.Int32)">
|
|
<summary>
|
|
Metoda zwraca wszystkie statystyki dla danej postaci
|
|
</summary>
|
|
<param name="characterId"> Id postaci </param>
|
|
<returns> Listę wszystkich statystyk </returns>
|
|
</member>
|
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.OtherEquipmentController.GetOtherEquipment">
|
|
<summary>
|
|
Metoda zwraca wszystkie dostępne inne przedmioty
|
|
</summary>
|
|
<returns>Lista wszystkich innych przedmiotów w bazie danych</returns>
|
|
</member>
|
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.CharacterController.GetCharacterBasicInfo(System.Int32)">
|
|
<summary>
|
|
Metoda zwraca podstawowe informacje dla danej postaci
|
|
</summary>
|
|
<param name="characterId"></param>
|
|
<returns>Podstawowe informacje dla danej postaci</returns>
|
|
</member>
|
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.UserController.Login(System.String,System.String)">
|
|
<summary>
|
|
Metoda przyjmuje login oraz hasło i sprawdza czy istnieje użytkownik o podanych parametrach
|
|
</summary>
|
|
<param name="userName"> Nazwa użytkownika </param>
|
|
<param name="password"> Hasło </param>
|
|
<returns>Id użytkownika lub wiadomość błędu</returns>
|
|
</member>
|
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.UserController.Register(SessionCompanion.ViewModels.UserViewModels.UserRegisterViewModel)">
|
|
<summary>
|
|
Metoda rejestruje podanego użytkownika
|
|
</summary>
|
|
<param name="userRegisterModel"> Model uzytkownika do zarejestrowania </param>
|
|
<returns> SuccessResponse/ErrorResponse </returns>
|
|
</member>
|
|
<member name="M:SessionCompanion.Controllers.UserController.IsGameMasterAllreadyLogged">
|
|
<summary>
|
|
Metoda sprawdza czy ktoś jest już zalogowany jako Game Master
|
|
</summary>
|
|
<returns>true jesli ktoś jest już zalogowany i false jeśli nie</returns>
|
|
</member>
|
|
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.sessionHubData">
|
|
<summary>
|
|
Klasa zawierająca wszystkie dane potrzebne w SignalR odnośnie aktualnej sesji
|
|
</summary>
|
|
</member>
|
|
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.OnDisconnectedAsync(System.Exception)">
|
|
<summary>
|
|
Metoda nadpisuje istniejącą metodę wywoływaną na utratę połączenia.
|
|
Ma ona za zadanie usunąć odłączonego gracza z listy zalogowanych.
|
|
Pozostałe ekrany zostają powiadomione wiadomością "GoodBye"
|
|
</summary>
|
|
<param name="exception">Błąd/przyczyna odłączenia</param>
|
|
</member>
|
|
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.GameMasterLogin">
|
|
<summary>
|
|
Logowanie do Huba dla GM
|
|
Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników
|
|
</summary>
|
|
<returns>Zwraca true - jeśli udało się zalogować, false - jesli ktoś zalogował się już jako GM</returns>
|
|
</member>
|
|
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.SendMessageToPlayer(System.Int32,System.String)">
|
|
<summary>
|
|
Metoda wysyła wiadomość do konkretnego gracza [MessageFromGameMaster]
|
|
</summary>
|
|
<param name="characterId"> Id postaci któa ma otrzymać wiadomość </param>
|
|
<param name="message"> Wiadomość do wysłania </param>
|
|
</member>
|
|
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.SendMessageToAllPlayers(System.String)">
|
|
<summary>
|
|
Metoda wysyła wiadomość do wszystkich graczy [MessageFromGameMaster]
|
|
</summary>
|
|
<param name="message"> Wiadomość do wysłania </param>
|
|
</member>
|
|
<member name="M:SessionCompanion.Hubs.SessionHub.PlayerCharacterLogin(System.Int32)">
|
|
<summary>
|
|
Logowanie do Huba dla Gracza
|
|
</summary>
|
|
<param name="characterId"> Identyfikator zalogowanego bohatera </param>
|
|
<returns>Wysyła wiadomość "Welcome" do wszystkich zalogowanych użytkoników</returns>
|
|
</member>
|
|
<member name="T:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData">
|
|
<summary>
|
|
Statyczna klasa przechowujaca informacje dotyczące SignalR dla SessionHub
|
|
</summary>
|
|
</member>
|
|
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.ConnectedCharacters">
|
|
<summary>
|
|
Lista zalogowanych graczy i identyfikator wybranej postaci
|
|
</summary>
|
|
</member>
|
|
<member name="F:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.GameMasterConnected">
|
|
<summary>
|
|
Status, czy GM został już zalogowany
|
|
</summary>
|
|
</member>
|
|
<member name="P:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.GameMasterConnected_Prop">
|
|
<summary>
|
|
Zwraca lub ustawia status zalogowania GM
|
|
</summary>
|
|
</member>
|
|
<member name="P:SessionCompanion.Hubs.SessionHubData.ConnectedCharacters_Prop">
|
|
<summary>
|
|
Zwraca lub ustawia listę zalogowanych postaci
|
|
</summary>
|
|
</member>
|
|
</members>
|
|
</doc>
|