85 lines
2.3 KiB
C#
85 lines
2.3 KiB
C#
namespace SessionCompanion.ViewModels.WisdomViewModels
|
|
{
|
|
public class WisdomViewModel
|
|
{
|
|
/// <summary>
|
|
/// Identyfikator mądrości postaci
|
|
/// </summary>
|
|
public int Id { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Identyfikator postaci
|
|
/// </summary>
|
|
public int CharacterId { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość mądrości
|
|
/// </summary>
|
|
public int Value { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Modyfikator rzutów
|
|
/// </summary>
|
|
public int Modification { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Modyfikator rzutów obronnych
|
|
/// </summary>
|
|
public int SavingThrows { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w mądrości
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanSaveThrows { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności opieki nad zwierzętami
|
|
/// </summary>
|
|
public int AnimalHandling { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w opiece nad zwierzętami
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanAnimalHandling { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności intuicji
|
|
/// </summary>
|
|
public int Insight { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w intuicji
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanInsight { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności medycyny
|
|
/// </summary>
|
|
public int Medicine { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w medycynie
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanMedicine { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności percepcji
|
|
/// </summary>
|
|
public int Perception { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w percepcji
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanPerception { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Wartość umiejętności sztuki przetrwania
|
|
/// </summary>
|
|
public int Survival { get; set; }
|
|
|
|
/// <summary>
|
|
/// Czy postać posiada biegłość w sztuce przetrwania
|
|
/// </summary>
|
|
public bool CanSurvival { get; set; }
|
|
}
|
|
} |