session-companion/SessionCompanion/SessionCompanion.ViewModels/IntelligenceViewModels/IntelligenceViewModel.cs
2020-12-09 09:44:52 +01:00

85 lines
2.3 KiB
C#

namespace SessionCompanion.ViewModels.IntelligenceViewModels
{
public class IntelligenceViewModel
{
/// <summary>
/// Identyfikator inteligencji postaci
/// </summary>
public int Id { get; set; }
/// <summary>
/// Identyfikator postaci
/// </summary>
public int CharacterId { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość inteligencji
/// </summary>
public int Value { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów
/// </summary>
public int Modification { get; set; }
/// <summary>
/// Modyfikator rzutów obronnych
/// </summary>
public int SavingThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w inteligencji
/// </summary>
public bool CanSaveThrows { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności wiedzy tejemnej
/// </summary>
public int Arcana { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w wiedzy tejemnej
/// </summary>
public bool CanArcana { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności historii
/// </summary>
public int History { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w historii
/// </summary>
public bool CanHistory { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności śledztwa
/// </summary>
public int Investigation { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w śledztwie
/// </summary>
public bool CanInvestigation { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności przyrody
/// </summary>
public int Nature { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w przyrodzie
/// </summary>
public bool CanNature { get; set; }
/// <summary>
/// Wartość umiejętności religii
/// </summary>
public int Religion { get; set; }
/// <summary>
/// Czy postać posiada biegłość w religii
/// </summary>
public bool CanReligion { get; set; }
}
}