Michał Dulski
|
163afa21d9
|
Skalowanie okna i informacje o zawartości śmieci w śmieciarce
|
2019-04-03 11:52:48 +02:00 |
|
Michał Dulski
|
9f8d9fb785
|
Informacje o pozycji śmieciarki wyświetlane w oknie
|
2019-04-02 23:09:32 +02:00 |
|
Michał Dulski
|
3613cad37f
|
Dodano event OnKeyDown
|
2019-04-02 16:14:33 +02:00 |
|
Michał Dulski
|
18e2eb092c
|
Wyświetlanie Śmieciary na drugim gridzie
|
2019-04-01 23:47:13 +02:00 |
|
Michał Dulski
|
f08775224a
|
Wyświetlanie domków
|
2019-04-01 23:10:31 +02:00 |
|
Michał Dulski
|
fe902bb551
|
Changed ImageBrush to Image
|
2019-04-01 21:58:40 +02:00 |
|
Michał Dulski
|
1abeccfcdc
|
revert
|
2019-04-01 21:53:06 +02:00 |
|
Michał Dulski
|
59a15ae6d5
|
Better wpf soon
|
2019-03-27 15:54:50 +01:00 |
|
Michał Dulski
|
70b821ce36
|
zmiana pozycji obiektu smieciarki z interfejsu dla logiki
|
2019-03-27 02:00:58 +01:00 |
|
Michał Dulski
|
56d2a4ff75
|
wyświetlanie ilości śmieci
|
2019-03-27 01:11:14 +01:00 |
|
Michał Dulski
|
9ff635db9f
|
Usprawnienie poruszania
|
2019-03-27 00:49:55 +01:00 |
|
Michał Dulski
|
d20cdcd6f9
|
rusza się
|
2019-03-26 23:25:01 +01:00 |
|
Michał Dulski
|
653e7cc3b7
|
coś tam
|
2019-03-26 23:20:41 +01:00 |
|
Michał Dulski
|
5e132690da
|
Optymalizacja ale nie śmiga
|
2019-03-26 22:47:45 +01:00 |
|
Michał Dulski
|
b635de5a5f
|
Organizacja kodu
|
2019-03-20 18:54:57 +01:00 |
|
Michał Dulski
|
31a9e9109c
|
Dodano wysypisko i drobne poprawki
|
2019-03-20 18:27:11 +01:00 |
|
Michał Dulski
|
b14fd9f43f
|
Dodano poruszanie się śmieciarki przy pomocy strzałek
|
2019-03-20 16:51:35 +01:00 |
|
Michał Dulski
|
22814fc944
|
Dodano grafiki domu, śmieciarki i skrzyżowania, interfejs IObject po którym dziedziczą obiekty na mapie, model śmieciarki i drogi, zmieniono nazwę Home.cs na House.cs, dodano pole Object w Tile, ale usunięto atrybut Background. Dodano łączenie obrazków i rysowanie śmieciarki.
|
2019-03-20 16:02:05 +01:00 |
|
s434678
|
bc8c6ae912
|
Board
|
2019-03-20 12:34:03 +01:00 |
|
Michał Dulski
|
63ff082dba
|
Zmiana folderu projektu WPF
|
2019-03-14 16:51:03 +01:00 |
|