using System.Reflection; using System.Resources; using System.Runtime.CompilerServices; using System.Runtime.InteropServices; using System.Windows; // Ogólne informacje o zestawie są kontrolowane poprzez następujący // zestaw atrybutów. Zmień wartości tych atrybutów, aby zmodyfikować informacje // powiązane z zestawem. [assembly: AssemblyTitle("sikFtpClient")] [assembly: AssemblyDescription("")] [assembly: AssemblyConfiguration("")] [assembly: AssemblyCompany("")] [assembly: AssemblyProduct("sikFtpClient")] [assembly: AssemblyCopyright("Copyright © 2019")] [assembly: AssemblyTrademark("")] [assembly: AssemblyCulture("")] // Ustawienie elementu ComVisible na wartość false sprawia, że typy w tym zestawie są niewidoczne // dla składników COM. Jeśli potrzebny jest dostęp do typu w tym zestawie z // COM, ustaw wartość true dla atrybutu ComVisible tego typu. [assembly: ComVisible(false)] //Aby rozpocząć kompilację aplikacji możliwych do zlokalizowania, ustaw //Kultura_używana_podczas_kodowania w pliku csproj //w grupie . Jeśli na przykład jest używany język angielski (USA) //w plikach źródłowych ustaw dla elementu wartość en-US. Następnie usuń komentarz dla //poniższego atrybutu NeutralResourceLanguage. Zaktualizuj wartość „en-US” w //poniższej linii tak, aby dopasować ustawienie UICulture w pliku projektu. //[assembly: NeutralResourcesLanguage("en-US", UltimateResourceFallbackLocation.Satellite)] [assembly: ThemeInfo( ResourceDictionaryLocation.None, //gdzie znajdują się słowniki zasobów specyficznych dla motywów //(używane, jeśli nie można odnaleźć zasobu na stronie, // lub słowniki zasobów aplikacji) ResourceDictionaryLocation.SourceAssembly //gdzie znajduje się słownik zasobów ogólnych //(używane, jeśli nie można odnaleźć zasobu na stronie, // aplikacji lub słowników zasobów specyficznych dla motywów) )] // Informacje o wersji zestawu zawierają następujące cztery wartości: // // Wersja główna // Wersja pomocnicza // Numer kompilacji // Rewizja // // Możesz określić wszystkie wartości lub użyć domyślnych numerów kompilacji i poprawki // przy użyciu symbolu „*”, tak jak pokazano poniżej: // [assembly: AssemblyVersion("1.0.*")] [assembly: AssemblyVersion("1.0.0.0")] [assembly: AssemblyFileVersion("1.0.0.0")]