#pragma once #ifndef PCH_H #define PCH_H #include #include #include #include extern bool gra; std::fstream zapis; //deklaracja pliku dla drzewka typedef struct droga { int _droga; int x; int y; int dlugosc; }droga; //definicja struktury sciezki przekazywanie danych do drzewa decyzyjnego typedef struct sciezka { int numer; //nummer pozycji x 1,4,7,10,13,16,19,22 int ilosc_roslin_bez_wody; int ilosc_roslin_bez_nawozu; int waga; int poczatek; int koniec; }sciezka; //definicja struktury rosliny typedef struct roslina { int stan; double woda; double nawoz; double zycie; double sadzonka; int waga; int rodzaj; int x; int y; int wod; int wod_check; int naw; int naw_check; std::string lisc; //cecha std::string kwiat; //cecha std::string kolor; //cecha }roslina; extern char mapa[25][25]; extern int pozycjaX, pozycjaY, ilosc_roslin, ilosc_plonow, ilosc_trupow, paliwo, konrolka, h, pog; extern clock_t start, stop; extern double czas; //struktura do przekazywania danych extern droga glowna; //mapa roslin extern roslina tab[25][25]; //tablica scierzek extern sciezka scierzka[16]; extern sciezka sciezka_temp; //pomocnicze droga oblicz(int x, int y); droga znajdz(); void idz(); void ustaw_stan(); void updateMapa(); void Odswiez(void* data); void Chodz(void* data); void ShowConsoleCursor(bool showFlag); void dzialanie(char klikniecie); void pogoda(); #endif _PCH_H