From 45148b169418e57ee7369c6507504c557190e33a Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Adnovac Date: Tue, 19 Mar 2019 11:55:48 +0100 Subject: [PATCH] Added to-do list --- sprites/house.py | 1 + to_do.txt | 6 ++++++ 2 files changed, 7 insertions(+) create mode 100644 to_do.txt diff --git a/sprites/house.py b/sprites/house.py index 3ec092b..11fdf21 100644 --- a/sprites/house.py +++ b/sprites/house.py @@ -3,6 +3,7 @@ import sys from sprites.cell import Cell class House(Cell): + def __init__(self,x,y): Cell.__init__(self,x,y) self.image = pygame.image.load("images/house.png") diff --git a/to_do.txt b/to_do.txt new file mode 100644 index 0000000..80baa1a --- /dev/null +++ b/to_do.txt @@ -0,0 +1,6 @@ +-Przy losowaniu domku: Sprawdzić, czy pole które wylosowaliśmy jest typu Grass (bo nie można go postawić na wysypisku ani na innym domku) +-Dodanie metody od zapełniania śmietników która updatuje się co klatkę (Jeżeli zapełnienie == 100 to zmienia się sprite i trzeba zabrać czy coś takiego) +-Dodanie hudu +-Wpisywanie na początku gry liczby domków +-Umieszczenie na mapie wysypisk(I dodanie ich klasy) +