\@writefile{toc}{\contentsline{chapter}{Rozdzia\PlPrIeC{\l}\ 1\relax .\leavevmode@ifvmode \kern .5em Wprowadzenie do sieci neuronowych}{13}\protected@file@percent }
\@writefile{lof}{\contentsline{subfigure}{\numberline{(b)}{\ignorespaces{Iteracja kolejnych punkt\IeC{\'o}w}}}{16}\protected@file@percent }
\@writefile{toc}{\contentsline{section}{\numberline{1.3\relax .\leavevmode@ifvmode \kern .5em }Regresja liniowa jako model sieci neuronowej}{17}\protected@file@percent }
\@writefile{lof}{\contentsline{figure}{\numberline{1.3}{\ignorespaces Regresja liniowa jako model sieci neuronowej\relax}}{17}\protected@file@percent }
\@writefile{lof}{\contentsline{figure}{\numberline{1.4}{\ignorespaces Regresja liniowa wielu zmiennych jako model sieci nauronowe.j\relax}}{18}\protected@file@percent }
\@writefile{toc}{\contentsline{subsection}{\numberline{1.5.3\relax .\leavevmode@ifvmode \kern .5em }Rekurencyjne sieci neuronowe}{22}\protected@file@percent }
\newlabel{section:rnn}{{1.5.3}{22}}
\@writefile{lof}{\contentsline{figure}{\numberline{1.8}{\ignorespaces Rekurencyjny neuron (po lewej) odwini\IeC{\k e}ty w czasie (po prawej)\relax}}{23}\protected@file@percent }
\@writefile{lof}{\contentsline{figure}{\numberline{1.10}{\ignorespaces Architektura modelu sequance-to-sequance\relax}}{26}\protected@file@percent }
\newlabel{fig:seq2seq}{{1.10}{26}}
\@writefile{toc}{\contentsline{chapter}{Rozdzia\PlPrIeC{\l}\ 2\relax .\leavevmode@ifvmode \kern .5em Reprezentacja danych muzycznych}{27}\protected@file@percent }
\@writefile{lof}{\contentsline{figure}{\numberline{2.1}{\ignorespaces Przyk\IeC{\l}ad przebiegu fali d\IeC{\'z}wi\IeC{\k e}kowej\relax}}{28}\protected@file@percent }
\newlabel{fig:waveform}{{2.1}{28}}
\@writefile{lof}{\contentsline{figure}{\numberline{2.2}{\ignorespaces\IeC{\'z}r\IeC{\'o}dlo: https://www.infomusic.pl/poradnik/46934,poradnik-teoria-muzyki-rytm 5 kwietnia 2020 12:46\relax}}{29}\protected@file@percent }
\newlabel{fig:waveform}{{2.2}{29}}
\@writefile{lot}{\contentsline{table}{\numberline{2.1}{\ignorespaces D\IeC{\'z}wi\IeC{\k e}ki symboliczne oraz ich cz\IeC{\k e}stosliwo\IeC{\'s}ci\relax}}{29}\protected@file@percent }
\newlabel{table:dzwieki}{{2.1}{29}}
\@writefile{lof}{\contentsline{figure}{\numberline{2.3}{\ignorespaces\IeC{\'z}r\IeC{\'o}dlo: https://amplitudaschool.weebly.com/lekcja-11.html 5 kwietnia 2020 13:24\relax}}{30}\protected@file@percent }
\newlabel{fig:pieciolinia}{{2.3}{30}}
\@writefile{toc}{\contentsline{section}{\numberline{2.2\relax .\leavevmode@ifvmode \kern .5em }Cyfrowa reprezentacja muzyki symbolicznej}{30}\protected@file@percent }