praca-magisterska/docs/document.toc

50 lines
4.1 KiB
TeX
Raw Normal View History

2020-06-27 11:31:26 +02:00
\contentsline {chapter}{Streszczenie}{7}%
\contentsline {chapter}{Abstract}{9}%
\contentsline {chapter}{Wstęp}{11}%
\contentsline {chapter}{Rozdzia\PlPrIeC {\l }\ 1\relax .\enspace Wprowadzenie do sieci neuronowych}{13}%
\contentsline {section}{\numberline {1.1\relax .\enspace }Regresja liniowa}{13}%
\contentsline {section}{\numberline {1.2\relax .\enspace }Uczenie modelu}{14}%
\contentsline {subsection}{\numberline {1.2.1\relax .\enspace }Funkcja kosztu}{15}%
\contentsline {subsection}{\numberline {1.2.2\relax .\enspace }Znajdowanie minimum funkcji}{15}%
\contentsline {subsection}{\numberline {1.2.3\relax .\enspace }Metody gradientowe}{15}%
\contentsline {section}{\numberline {1.3\relax .\enspace }Regresja liniowa jako model sieci neuronowej}{17}%
\contentsline {section}{\numberline {1.4\relax .\enspace }Funkcje aktywacji}{19}%
\contentsline {section}{\numberline {1.5\relax .\enspace }Wielowarstwowe sieci neuronowe}{20}%
\contentsline {subsection}{\numberline {1.5.1\relax .\enspace }Jednokierunkowe sieci neuronowe}{21}%
\contentsline {subsection}{\numberline {1.5.2\relax .\enspace }Autoenkoder}{21}%
\contentsline {subsection}{\numberline {1.5.3\relax .\enspace }Rekurencyjne sieci neuronowe}{22}%
\contentsline {subsection}{\numberline {1.5.4\relax .\enspace }LSTM}{23}%
\contentsline {subsection}{\numberline {1.5.5\relax .\enspace }Sequence-to-sequence}{25}%
\contentsline {chapter}{Rozdzia\PlPrIeC {\l }\ 2\relax .\enspace Wprowadzenie do teorii muzyki}{27}%
\contentsline {section}{\numberline {2.1\relax .\enspace }Podstawowe koncepcje muzyczne}{27}%
\contentsline {subsection}{\numberline {2.1.1\relax .\enspace }Dźwięk muzyczny}{27}%
\contentsline {subsection}{\numberline {2.1.2\relax .\enspace }Sygnał dźwiękowy}{27}%
\contentsline {subsection}{\numberline {2.1.3\relax .\enspace }Zapis nutowy}{27}%
\contentsline {section}{\numberline {2.2\relax .\enspace }Cyfrowa reprezentacja muzyki symbolicznej}{31}%
\contentsline {subsection}{\numberline {2.2.1\relax .\enspace }Standard MIDI}{31}%
\contentsline {chapter}{Rozdzia\PlPrIeC {\l }\ 3\relax .\enspace Projekt}{35}%
\contentsline {section}{\numberline {3.1\relax .\enspace }Koncepcja}{35}%
\contentsline {section}{\numberline {3.2\relax .\enspace }Wstępne przygotowanie danych do treningu}{36}%
\contentsline {subsection}{\numberline {3.2.1\relax .\enspace }Muzyczne słowo}{36}%
\contentsline {subsection}{\numberline {3.2.2\relax .\enspace }Konwersja MIDI na sekwencje słów muzycznych}{36}%
\contentsline {subsection}{\numberline {3.2.3\relax .\enspace }Inne aspekty przygotowania danych}{39}%
\contentsline {subsection}{\numberline {3.2.4\relax .\enspace }Podział danych na dane wejściowe i wyjściowe}{40}%
\contentsline {subsection}{\numberline {3.2.5\relax .\enspace }Inne aspekty przygotowania zbioru uczącego}{42}%
\contentsline {section}{\numberline {3.3\relax .\enspace }Definicja modelu}{44}%
\contentsline {subsection}{\numberline {3.3.1\relax .\enspace }Model w trybie uczenia}{44}%
\contentsline {subsection}{\numberline {3.3.2\relax .\enspace }Model w trybie wnioskowania}{46}%
\contentsline {section}{\numberline {3.4\relax .\enspace }Transformacja danych dla modelu}{48}%
\contentsline {subsection}{\numberline {3.4.1\relax .\enspace }Enkodowanie one-hot}{49}%
\contentsline {subsection}{\numberline {3.4.2\relax .\enspace }Słownik}{49}%
\contentsline {subsection}{\numberline {3.4.3\relax .\enspace }Elementy specjalne}{50}%
\contentsline {subsection}{\numberline {3.4.4\relax .\enspace }Kodowanie sekwencji}{50}%
\contentsline {section}{\numberline {3.5\relax .\enspace }Ekperyment}{51}%
\contentsline {subsection}{\numberline {3.5.1\relax .\enspace }Oprogramowanie}{51}%
\contentsline {subsection}{\numberline {3.5.2\relax .\enspace }Zbiór danych}{52}%
\contentsline {subsection}{\numberline {3.5.3\relax .\enspace }Wydobycie danych}{52}%
\contentsline {subsection}{\numberline {3.5.4\relax .\enspace }Trenowanie modelu}{53}%
\contentsline {subsection}{\numberline {3.5.5\relax .\enspace }Generowanie muzyki przy pomocy wytrenowanych modeli}{54}%
\contentsline {subsection}{\numberline {3.5.6\relax .\enspace }Wyniki}{56}%
\contentsline {chapter}{Podsumowanie}{61}%
\contentsline {chapter}{Bibliografia}{63}%