\contentsline {chapter}{Streszczenie}{7}% \contentsline {chapter}{Abstract}{9}% \contentsline {chapter}{Wstęp}{11}% \contentsline {chapter}{Rozdzia\PlPrIeC {\l }\ 1\relax .\enspace Wprowadzenie do sieci neuronowych}{13}% \contentsline {section}{\numberline {1.1\relax .\enspace }Regresja liniowa}{13}% \contentsline {section}{\numberline {1.2\relax .\enspace }Uczenie modelu}{14}% \contentsline {subsection}{\numberline {1.2.1\relax .\enspace }Funkcja kosztu}{15}% \contentsline {subsection}{\numberline {1.2.2\relax .\enspace }Znajdowanie minimum funkcji}{15}% \contentsline {subsection}{\numberline {1.2.3\relax .\enspace }Metody gradientowe}{15}% \contentsline {section}{\numberline {1.3\relax .\enspace }Regresja liniowa jako model sieci neuronowej}{17}% \contentsline {section}{\numberline {1.4\relax .\enspace }Funkcje aktywacji}{19}% \contentsline {section}{\numberline {1.5\relax .\enspace }Wielowarstwowe sieci neuronowe}{19}% \contentsline {subsection}{\numberline {1.5.1\relax .\enspace }Jednokierunkowe sieci neuronowe}{20}% \contentsline {subsection}{\numberline {1.5.2\relax .\enspace }Autoencoder}{21}% \contentsline {subsection}{\numberline {1.5.3\relax .\enspace }Rekurencyjne sieci neuronowe}{22}% \contentsline {subsection}{\numberline {1.5.4\relax .\enspace }LSTM}{23}% \contentsline {subsection}{\numberline {1.5.5\relax .\enspace }Sequence-to-sequence}{25}% \contentsline {chapter}{Rozdzia\PlPrIeC {\l }\ 2\relax .\enspace Wprowadzenie do teorii muzyki}{27}% \contentsline {section}{\numberline {2.1\relax .\enspace }Podstawowe koncepcje}{27}% \contentsline {subsection}{\numberline {2.1.1\relax .\enspace }Dźwięk muzyczny}{27}% \contentsline {subsection}{\numberline {2.1.2\relax .\enspace }Sygnał dźwiękowy}{27}% \contentsline {subsection}{\numberline {2.1.3\relax .\enspace }Zapis nutowy}{27}% \contentsline {section}{\numberline {2.2\relax .\enspace }Cyfrowa reprezentacja muzyki symbolicznej}{31}% \contentsline {subsection}{\numberline {2.2.1\relax .\enspace }Standard MIDI}{31}% \contentsline {chapter}{Rozdzia\PlPrIeC {\l }\ 3\relax .\enspace Projekt}{33}% \contentsline {section}{\numberline {3.1\relax .\enspace }Koncepcja}{33}% \contentsline {section}{\numberline {3.2\relax .\enspace }Wstępne przygotowanie danych do treningu}{34}% \contentsline {subsection}{\numberline {3.2.1\relax .\enspace }Przykład działania One-Hot Encoding}{34}% \contentsline {subsection}{\numberline {3.2.2\relax .\enspace }Muzyczne "słowo"}{34}% \contentsline {subsection}{\numberline {3.2.3\relax .\enspace }Konwersja MIDI na sekwencje słów muzycznych}{35}% \contentsline {subsection}{\numberline {3.2.4\relax .\enspace }Inne aspekty przygotowania danych}{38}% \contentsline {subsection}{\numberline {3.2.5\relax .\enspace }Podział danych na dane wejściowe i wyjściowe}{38}% \contentsline {subsection}{\numberline {3.2.6\relax .\enspace }Inne aspekty przygotowania zbioru uczącego}{41}% \contentsline {section}{\numberline {3.3\relax .\enspace }Transformacja danych dla modelu}{43}% \contentsline {section}{\numberline {3.4\relax .\enspace }Definicja modelu}{43}% \contentsline {section}{\numberline {3.5\relax .\enspace }Uczenie modelu}{43}% \contentsline {section}{\numberline {3.6\relax .\enspace }Generowanie muzyki przy pomocy wytrenowanego modelu}{43}% \contentsline {section}{\numberline {3.7\relax .\enspace }Wyniki}{43}% \contentsline {section}{\numberline {3.8\relax .\enspace }Wnioski}{43}% \contentsline {chapter}{Rozdzia\PlPrIeC {\l }\ 4\relax .\enspace Podsumowanie}{45}% \contentsline {chapter}{Bibliografia}{47}%