end
This commit is contained in:
parent
ab149ed378
commit
71cdfca0d1
Binary file not shown.
@ -1,25 +1,25 @@
|
|||||||
projekt.cpp
|
projekt.cpp
|
||||||
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(92,43): warning C4305: "argument": obcięcie z "double" do "float"
|
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(105,43): warning C4305: "argument": obcięcie z "double" do "float"
|
||||||
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(186,66): warning C4305: "argument": obcięcie z "double" do "physx::PxReal"
|
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(199,66): warning C4305: "argument": obcięcie z "double" do "physx::PxReal"
|
||||||
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(194,64): warning C4305: "argument": obcięcie z "double" do "physx::PxReal"
|
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(207,64): warning C4305: "argument": obcięcie z "double" do "physx::PxReal"
|
||||||
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(431,60): warning C4244: "argument": konwersja z "double" do "float", możliwa utrata danych
|
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(441,60): warning C4244: "argument": konwersja z "double" do "float", możliwa utrata danych
|
||||||
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(432,60): warning C4244: "argument": konwersja z "double" do "float", możliwa utrata danych
|
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(442,60): warning C4244: "argument": konwersja z "double" do "float", możliwa utrata danych
|
||||||
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(445,57): warning C4244: "=": konwersja z "double" do "float", możliwa utrata danych
|
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(455,57): warning C4244: "=": konwersja z "double" do "float", możliwa utrata danych
|
||||||
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(481,57): warning C4244: "=": konwersja z "double" do "float", możliwa utrata danych
|
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(492,57): warning C4244: "=": konwersja z "double" do "float", możliwa utrata danych
|
||||||
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(494,30): warning C4244: "inicjowanie": konwersja z "double" do "float", możliwa utrata danych
|
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(505,30): warning C4244: "inicjowanie": konwersja z "double" do "float", możliwa utrata danych
|
||||||
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(509,243): warning C4305: "argument": obcięcie z "double" do "T"
|
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(520,243): warning C4305: "argument": obcięcie z "double" do "T"
|
||||||
with
|
with
|
||||||
[
|
[
|
||||||
T=float
|
T=float
|
||||||
]
|
]
|
||||||
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(516,149): warning C4305: "argument": obcięcie z "double" do "T"
|
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(527,132): warning C4305: "argument": obcięcie z "double" do "T"
|
||||||
with
|
with
|
||||||
[
|
[
|
||||||
T=float
|
T=float
|
||||||
]
|
]
|
||||||
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(523,26): warning C4244: "inicjowanie": konwersja z "glm::tvec3<float,glm::packed_highp>::length_type" do "float", możliwa utrata danych
|
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(544,57): warning C4244: "=": konwersja z "double" do "float", możliwa utrata danych
|
||||||
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(549,15): warning C4244: "argument": konwersja z "time_t" do "unsigned int", możliwa utrata danych
|
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(583,15): warning C4244: "argument": konwersja z "time_t" do "unsigned int", możliwa utrata danych
|
||||||
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(581,49): warning C4244: "=": konwersja z "double" do "float", możliwa utrata danych
|
D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\src\projekt.cpp(616,49): warning C4244: "=": konwersja z "double" do "float", możliwa utrata danych
|
||||||
Camera.obj : warning LNK4075: zignorowano opcję „/EDITANDCONTINUE” z powodu określenia opcji „/INCREMENTAL:NO”
|
Camera.obj : warning LNK4075: zignorowano opcję „/EDITANDCONTINUE” z powodu określenia opcji „/INCREMENTAL:NO”
|
||||||
PhysXExtensions_static_32.lib(ExtCpuWorkerThread.obj) : warning LNK4099: nie znaleziono pliku PDB „PhysXExtensions_static_32.pdb” z elementem „PhysXExtensions_static_32.lib(ExtCpuWorkerThread.obj)” lub w pozycji „D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\Debug\PhysXExtensions_static_32.pdb”; obiekt zostanie skonsolidowany bez informacji debugowania
|
PhysXExtensions_static_32.lib(ExtCpuWorkerThread.obj) : warning LNK4099: nie znaleziono pliku PDB „PhysXExtensions_static_32.pdb” z elementem „PhysXExtensions_static_32.lib(ExtCpuWorkerThread.obj)” lub w pozycji „D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\Debug\PhysXExtensions_static_32.pdb”; obiekt zostanie skonsolidowany bez informacji debugowania
|
||||||
PhysXExtensions_static_32.lib(ExtDefaultCpuDispatcher.obj) : warning LNK4099: nie znaleziono pliku PDB „PhysXExtensions_static_32.pdb” z elementem „PhysXExtensions_static_32.lib(ExtDefaultCpuDispatcher.obj)” lub w pozycji „D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\Debug\PhysXExtensions_static_32.pdb”; obiekt zostanie skonsolidowany bez informacji debugowania
|
PhysXExtensions_static_32.lib(ExtDefaultCpuDispatcher.obj) : warning LNK4099: nie znaleziono pliku PDB „PhysXExtensions_static_32.pdb” z elementem „PhysXExtensions_static_32.lib(ExtDefaultCpuDispatcher.obj)” lub w pozycji „D:\Documents\2020\studia\s3e1\grafika\Projekt_Grafika\Debug\PhysXExtensions_static_32.pdb”; obiekt zostanie skonsolidowany bez informacji debugowania
|
||||||
|
Binary file not shown.
Binary file not shown.
BIN
Debug/vc142.idb
BIN
Debug/vc142.idb
Binary file not shown.
BIN
Debug/vc142.pdb
BIN
Debug/vc142.pdb
Binary file not shown.
@ -22,6 +22,7 @@ GLuint programSkybox;
|
|||||||
GLuint programSun;
|
GLuint programSun;
|
||||||
GLuint cubemapTexture;
|
GLuint cubemapTexture;
|
||||||
GLuint cubemapTexture2;
|
GLuint cubemapTexture2;
|
||||||
|
GLuint cubemapTexture3;
|
||||||
GLuint skyboxVAO, skyboxVBO;
|
GLuint skyboxVAO, skyboxVBO;
|
||||||
|
|
||||||
Core::Shader_Loader shaderLoader;
|
Core::Shader_Loader shaderLoader;
|
||||||
@ -64,6 +65,7 @@ Core::RenderContext shipContextOrbit, sphereContextOrbit, stationContextOrbit;
|
|||||||
float frustumScale = 1.f;
|
float frustumScale = 1.f;
|
||||||
bool loading = false;
|
bool loading = false;
|
||||||
bool reload = false;
|
bool reload = false;
|
||||||
|
bool end = false;
|
||||||
float orbitSpeed = 0.003f;
|
float orbitSpeed = 0.003f;
|
||||||
|
|
||||||
// skybox
|
// skybox
|
||||||
@ -87,6 +89,16 @@ std::vector<std::string> faces2
|
|||||||
"textures/skybox/stars3.jpeg",
|
"textures/skybox/stars3.jpeg",
|
||||||
};
|
};
|
||||||
|
|
||||||
|
std::vector<std::string> faces3
|
||||||
|
{
|
||||||
|
"textures/skybox/stars4.jpeg",
|
||||||
|
"textures/skybox/stars4.jpeg",
|
||||||
|
"textures/skybox/stars4.jpeg",
|
||||||
|
"textures/skybox/stars4.jpeg",
|
||||||
|
"textures/skybox/stars4.jpeg",
|
||||||
|
"textures/skybox/stars4.jpeg",
|
||||||
|
};
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
// Initalization of physical scene (PhysX)
|
// Initalization of physical scene (PhysX)
|
||||||
@ -294,9 +306,6 @@ glm::mat4 createCameraMatrixLoading()
|
|||||||
{
|
{
|
||||||
float time = glutGet(GLUT_ELAPSED_TIME) / 1000.0f - appLoadingTime;
|
float time = glutGet(GLUT_ELAPSED_TIME) / 1000.0f - appLoadingTime;
|
||||||
|
|
||||||
// Obliczanie kierunku patrzenia kamery (w plaszczyznie x-z) przy uzyciu zmiennej cameraAngle kontrolowanej przez klawisze.
|
|
||||||
cameraPos = glm::vec3(0, 0, 40);
|
|
||||||
//cameraDir = glm::vec3(cosf(cameraAngle), 0.0f, sinf(cameraAngle));
|
|
||||||
cameraDir = glm::normalize(glm::vec3(0, 0, 0) - cameraPos);
|
cameraDir = glm::normalize(glm::vec3(0, 0, 0) - cameraPos);
|
||||||
glm::vec3 up = glm::vec3(0, 1, 0);
|
glm::vec3 up = glm::vec3(0, 1, 0);
|
||||||
|
|
||||||
@ -478,7 +487,7 @@ void renderScene()
|
|||||||
lightDir = glm::normalize(glm::vec3(1.0f, -1.0f, -1.0f));
|
lightDir = glm::normalize(glm::vec3(1.0f, -1.0f, -1.0f));
|
||||||
lightPos = glm::vec3(0, 0, -800);
|
lightPos = glm::vec3(0, 0, -800);
|
||||||
cameraAngle = glm::radians(0.0f);
|
cameraAngle = glm::radians(0.0f);
|
||||||
cameraPos = glm::vec3(0.f, 0.f, 250.f);
|
cameraPos = glm::vec3(0.f, 0.f, -250.f);
|
||||||
stationPos = glm::vec3(0.f, -0.65f, 245.5f);
|
stationPos = glm::vec3(0.f, -0.65f, 245.5f);
|
||||||
appLoadingTime = glutGet(GLUT_ELAPSED_TIME) / 1000.0;
|
appLoadingTime = glutGet(GLUT_ELAPSED_TIME) / 1000.0;
|
||||||
}
|
}
|
||||||
@ -486,7 +495,7 @@ void renderScene()
|
|||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
//orbit
|
//orbit
|
||||||
else
|
else if (!end)
|
||||||
{
|
{
|
||||||
float time = glutGet(GLUT_ELAPSED_TIME) / 1000.0f - appLoadingTime;
|
float time = glutGet(GLUT_ELAPSED_TIME) / 1000.0f - appLoadingTime;
|
||||||
|
|
||||||
@ -521,16 +530,19 @@ void renderScene()
|
|||||||
//stationmat = perspectiveMatrix * stationmat;
|
//stationmat = perspectiveMatrix * stationmat;
|
||||||
glm::vec3 stationPos = glm::vec3(stationmat[3][0], stationmat[3][1], stationmat[3][2]);
|
glm::vec3 stationPos = glm::vec3(stationmat[3][0], stationmat[3][1], stationmat[3][2]);
|
||||||
|
|
||||||
//glm::vec3 dif = stationPos - cameraPos;
|
|
||||||
//float difference = dif.length();
|
|
||||||
//if (difference < 5) {
|
|
||||||
//shutdown();
|
|
||||||
//}
|
|
||||||
|
|
||||||
float distance = sqrt((cameraPos.x - stationPos.x)*(cameraPos.x - stationPos.x) + (cameraPos.z - stationPos.z)* (cameraPos.z - stationPos.z));
|
float distance = sqrt((cameraPos.x - stationPos.x)*(cameraPos.x - stationPos.x) + (cameraPos.z - stationPos.z)* (cameraPos.z - stationPos.z));
|
||||||
std::cout << "distance: " << distance << std::endl;
|
std::cout << "distance: " << distance << std::endl;
|
||||||
//std::cout << "cameraPos.x: " << cameraPos.x << "cameraPos.z: " << cameraPos.z <<std::endl;
|
//std::cout << "cameraPos.x: " << cameraPos.x << "cameraPos.z: " << cameraPos.z <<std::endl;
|
||||||
//std::cout << "stationPos.x: " << stationPos.x << "stationPos.z: " << stationPos.z << std::endl;
|
//std::cout << "stationPos.x: " << stationPos.x << "stationPos.z: " << stationPos.z << std::endl;
|
||||||
|
if (distance < 5) {
|
||||||
|
end = true;
|
||||||
|
lightDir = glm::normalize(glm::vec3(1.0f, -1.0f, -1.0f));
|
||||||
|
lightPos = glm::vec3(0, 0, -800);
|
||||||
|
cameraAngle = glm::radians(0.0f);
|
||||||
|
cameraPos = glm::vec3(0, 0, 250);
|
||||||
|
appLoadingTime = glutGet(GLUT_ELAPSED_TIME) / 1000.0;
|
||||||
|
}
|
||||||
|
|
||||||
//EARTH nieruchoma - <20>atwiejsze dla naszej cutscenki
|
//EARTH nieruchoma - <20>atwiejsze dla naszej cutscenki
|
||||||
drawObjectTexture(&sphereContextOrbit, glm::scale(glm::vec3(45)), textureEarthHighres);
|
drawObjectTexture(&sphereContextOrbit, glm::scale(glm::vec3(45)), textureEarthHighres);
|
||||||
@ -548,6 +560,21 @@ void renderScene()
|
|||||||
|
|
||||||
glutSwapBuffers();
|
glutSwapBuffers();
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
|
//end
|
||||||
|
else
|
||||||
|
{
|
||||||
|
float time = glutGet(GLUT_ELAPSED_TIME) / 1000.0f - appLoadingTime;
|
||||||
|
|
||||||
|
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
|
||||||
|
glClearColor(0.0f, 0.1f, 0.3f, 1.0f);
|
||||||
|
|
||||||
|
cameraMatrix = createCameraMatrixLoading();
|
||||||
|
perspectiveMatrix = Core::createPerspectiveMatrix(0.1f, 1500.f);
|
||||||
|
Skybox::drawSkybox(programSkybox, cameraMatrix, perspectiveMatrix, cubemapTexture3);
|
||||||
|
|
||||||
|
glutSwapBuffers();
|
||||||
|
}
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
@ -561,6 +588,7 @@ void init()
|
|||||||
|
|
||||||
cubemapTexture = Skybox::loadCubemap(faces);
|
cubemapTexture = Skybox::loadCubemap(faces);
|
||||||
cubemapTexture2 = Skybox::loadCubemap(faces2);
|
cubemapTexture2 = Skybox::loadCubemap(faces2);
|
||||||
|
cubemapTexture3 = Skybox::loadCubemap(faces3);
|
||||||
|
|
||||||
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
|
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
|
||||||
|
|
||||||
|
Binary file not shown.
Before Width: | Height: | Size: 2.3 MiB |
BIN
textures/skybox/stars4.jpeg
Normal file
BIN
textures/skybox/stars4.jpeg
Normal file
Binary file not shown.
After Width: | Height: | Size: 667 KiB |
Loading…
Reference in New Issue
Block a user