{
"cells": [
{
"cell_type": "markdown",
"metadata": {
"slideshow": {
"slide_type": "-"
}
},
"source": [
"![baner aitech](../grafiki/SE5/logo.jpg \"baner\") \n",
"\n",
"***\n",
"\n",
"# Sztuczna empatia 5\n",
"## Empatia w grach\n",
"### Joanna Siwek\n",
"***\n",
"### Spis treści\n",
"1. [Wstęp](#introduction)\n",
"2. [Zagadnienie immersji](#paragraph1)\n",
"3. [Zaangażowanie empatyczne](#paragraph2)\n",
"4. [Awatary i postaci](#paragraph3)\n",
"5. [Zwiększanie empatii u graczy](#paragraph4)\n",
"6. [Zadania](#paragraph5)\n",
"\n",
"***\n",
"\n",
"![baner ue](../grafiki/SE5/ae_ue.jpg \"baner\") "
]
},
{
"cell_type": "markdown",
"metadata": {},
"source": [
"### Wstęp \n",
"
\n",
"
Ksiązka albo film pokazują nam, jak to jest znaleźć się w takiej sytuacji, w jakiej znalazł się dany bohater. Ale dopiero gry wideo pozwalają nam naprawdę znaleźć się w takiej sytuacji [7].\n", "
Immersja jest to technologiczna zdolność systemu do dostarczenia otoczenia i przekonującego środowiska, w którym uczestnik może dokonywać interakcji. Sanchez-Vives i Salter\n", "