djfz-2020-s444344/TaskC06/description.txt

36 lines
1.6 KiB
Plaintext
Raw Normal View History

2020-11-08 20:44:43 +01:00
Liczba pięcio bądź sześciocyfrowa
=================================
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
2020-11-12 10:46:50 +01:00
Write a program, which loads consecutive lines from standard input
and analyze every line (with no newline character). You should
use regular expressions to the greatest extent possible (e.g. you
can not use negation in the programming language if it is
possible to express the same in regular expression). Wherever possible,
use one regular expression.
2020-11-08 20:44:43 +01:00
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis reprezentuje liczbę pięcio-
bądź sześciocyfrową. Liczba nie powinna zawierać zer nieznaczących.
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
2020-11-11 16:35:47 +01:00
For each string, check if the given string represents
5 or 6 digits number. The number should not contain leading zeros.
If the string fulfills the condition, you should print 'yes' on the
standard output and 'no' otherwise.
2020-11-08 20:44:43 +01:00
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
dzieli się przez 10 z resztą 6.
2020-11-12 11:07:01 +01:00
Attention. The task is for students whose students id remainder of the division by 10 is 6.
2020-11-08 20:44:43 +01:00
POINTS: 2
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
REMAINDER: 6/10