odswiezanie ekranu tick(7)

This commit is contained in:
Adam Osiowy 2020-04-17 15:05:28 +02:00
parent 122ef37fa7
commit 6ffb347dc6
2 changed files with 10 additions and 8 deletions

View File

@ -159,6 +159,7 @@ all_sprites_list.add(kontener_plastik, kontener_metal, kontener_organiczne, kont
def game(): def game():
# Petla az uzytkownik zamknie program # Petla az uzytkownik zamknie program
done = False done = False
clock = pygame.time.Clock()
# -------- Glowna petla programu ----------- # -------- Glowna petla programu -----------
while not done: while not done:
@ -187,6 +188,7 @@ def game():
smieciarka.w_dol() smieciarka.w_dol()
smieciarka.rand_move() smieciarka.rand_move()
clock.tick(7)
pygame.quit() pygame.quit()

View File

@ -64,8 +64,8 @@ class Smieciarka(pygame.sprite.Sprite):
'resources/plansza/smieciarka.png') 'resources/plansza/smieciarka.png')
self.ruch = 1 self.ruch = 1
for i in range((WIDTH + MARGIN) // 1): for i in range((WIDTH + MARGIN) // 5):
self.rect.x -= 1 self.rect.x -= 5
self.obraz.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y)) self.obraz.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y))
game.rysowaniePlanszy() game.rysowaniePlanszy()
@ -83,8 +83,8 @@ class Smieciarka(pygame.sprite.Sprite):
self.image = pygame.transform.flip(self.image, True, False) self.image = pygame.transform.flip(self.image, True, False)
self.ruch = 2 self.ruch = 2
for i in range((WIDTH + MARGIN) // 1): for i in range((WIDTH + MARGIN) // 5):
self.rect.x += 1 self.rect.x += 5
self.obraz.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y)) self.obraz.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y))
game.rysowaniePlanszy() game.rysowaniePlanszy()
@ -99,8 +99,8 @@ class Smieciarka(pygame.sprite.Sprite):
self.wspolrzedne_odwiedzonych_domow.append([self.x, self.y - 1]) self.wspolrzedne_odwiedzonych_domow.append([self.x, self.y - 1])
self.zwiekszIloscOdwiedzonychDomow() self.zwiekszIloscOdwiedzonychDomow()
for i in range((WIDTH + MARGIN) // 1): for i in range((WIDTH + MARGIN) // 5):
self.rect.y -= 1 self.rect.y -= 5
self.obraz.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y)) self.obraz.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y))
game.rysowaniePlanszy() game.rysowaniePlanszy()
@ -115,8 +115,8 @@ class Smieciarka(pygame.sprite.Sprite):
self.wspolrzedne_odwiedzonych_domow.append([self.x, self.y + 1]) self.wspolrzedne_odwiedzonych_domow.append([self.x, self.y + 1])
self.zwiekszIloscOdwiedzonychDomow() self.zwiekszIloscOdwiedzonychDomow()
for i in range((WIDTH + MARGIN) // 1): for i in range((WIDTH + MARGIN) // 5):
self.rect.y += 1 self.rect.y += 5
self.obraz.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y)) self.obraz.blit(self.image, (self.rect.x, self.rect.y))
game.rysowaniePlanszy() game.rysowaniePlanszy()