diff --git a/environment.md b/environment.md index a065269..3467327 100644 --- a/environment.md +++ b/environment.md @@ -10,6 +10,29 @@ ![gif](resources/screenShots/gifProjektu.gif) +* śmieciarka porusza się w losowy sposób po planszy 15 x 15 (koloruje na niebiesko przebytą trasę) + +* domy generowane są losowo na mapie z pominięciem kolizji z innymi obiektami + +* pozycja wysypiska, przeszkody (jeziorko) i kontenerów jest statyczna + +* w kontenerach przechowywane będą posegregowane, odpowiednio według kategorii, zdjęcia śmieci + +* zdjęcia śmieci przydzielane są w sposób losowy do każdego z domów + +* śmieciarka zbiera śmieci po najechaniu na pozycję danego domu + +* po każdym uruchomieniu programu tworzona jest struktura katalogów dla posegregowanych śmieci + +* śmieciarka sprawdza w każdym ruchu czy nie dojdzie do kolizji z innym obiektem lub nie wyjedzie poza planszę + +* po prawej stronie wypisywane są aktualne, najważniejsze informacje + +* każdy obiekt na planszy posiada atrybuty odpowiedzalne za +przechowywanie wiedzy o danym obiekcie np.: obiekt śmieciarka przechowuje informacje o odwiedzonych domach + +* + --- ## 2. Struktura katalogów: