diff --git a/game.py b/game.py index 9a8dcaa..6b15be0 100644 --- a/game.py +++ b/game.py @@ -163,7 +163,7 @@ def game(): # czarny kolor w tle obraz.fill(BLACK) - # rysowanie planszy # + # rysowanie planszy for i in range(ILOSC_WIERSZY): for j in range(ILOSC_KOLUMN): pygame.draw.rect(obraz, diff --git a/modele.py b/modele.py index fd902ab..b79aacd 100644 --- a/modele.py +++ b/modele.py @@ -192,10 +192,10 @@ def generujWspolrzedneDomow(ilosc_domow): wspolrzedne_domu.append(x) wspolrzedne_domu.append(y) - if wspolrzedne_domu[0] >= 6 and wspolrzedne_domu[0] <= 7 and wspolrzedne_domu[1] >= 10 and wspolrzedne_domu[1] <= 11: + if 6 <= wspolrzedne_domu[0] <= 7 and 10 <= wspolrzedne_domu[1] <= 11: continue if wspolrzedne_domu not in wspolrzedne_domow: wspolrzedne_domow.append(wspolrzedne_domu) - r = r + 1 + r += 1 return wspolrzedne_domow