# Sztuczna Inteligencja **Temat projektu:** Inteligenta Śmieciarka **Zespół:** Kacper Borkowski, Adam Borowski, Adam Osiowy --- ## 1. Ogólne działanie: ![gif](resources/screenShots/gifProjektu.gif) * śmieciarka porusza się w losowy sposób po planszy 15 x 15 (koloruje na niebiesko przebytą trasę) * domy generowane są losowo na mapie z pominięciem kolizji z innymi obiektami * pozycja wysypiska, przeszkody (jeziorko) i kontenerów jest statyczna * w kontenerach przechowywane będą posegregowane, odpowiednio według kategorii, zdjęcia śmieci * zdjęcia śmieci przydzielane są w sposób losowy do każdego z domów * śmieciarka zbiera śmieci po najechaniu na pozycję danego domu * po każdym uruchomieniu programu tworzona jest struktura katalogów dla posegregowanych śmieci * śmieciarka sprawdza w każdym ruchu czy nie dojdzie do kolizji z innym obiektem lub nie wyjedzie poza planszę * po prawej stronie wypisywane są aktualne, najważniejsze informacje * każdy obiekt na planszy posiada atrybuty odpowiedzalne za przechowywanie wiedzy o danym obiekcie np.: obiekt śmieciarka przechowuje informacje o odwiedzonych domach * --- ## 2. Struktura katalogów: ![katalogi](resources/screenShots/strukturaKatalogu.png)