Zaktualizuj 'Readme.md'
This commit is contained in:
parent
4bce97c9e7
commit
b709a6f2d0
10
Readme.md
10
Readme.md
@ -1,4 +1,4 @@
|
|||||||
####Język i biblioteki - opis uruchomienia
|
#### Język i biblioteki - opis uruchomienia
|
||||||
Projekt piszemy w języku Python 3.
|
Projekt piszemy w języku Python 3.
|
||||||
Graficzna reprezentacja jest stworzona przy użyciu biblioteki
|
Graficzna reprezentacja jest stworzona przy użyciu biblioteki
|
||||||
Pygame. Oprócz tego zostały również użyte moduły:
|
Pygame. Oprócz tego zostały również użyte moduły:
|
||||||
@ -6,7 +6,7 @@ queue, collections,
|
|||||||
oraz itertools i enum.
|
oraz itertools i enum.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
####Środowisko agenta
|
#### Środowisko agenta
|
||||||
|
|
||||||
![Przykładowe środowisko agenta](srodowisko_agenta.png)
|
![Przykładowe środowisko agenta](srodowisko_agenta.png)
|
||||||
|
|
||||||
@ -14,7 +14,7 @@ oraz itertools i enum.
|
|||||||
w Pythonie reprezentowana jest przez 2-wymiarową listę
|
w Pythonie reprezentowana jest przez 2-wymiarową listę
|
||||||
składającą się z obiektów klasy Tile, oraz Pack. \
|
składającą się z obiektów klasy Tile, oraz Pack. \
|
||||||
|
|
||||||
#####Generowanie mapy
|
##### Generowanie mapy
|
||||||
Generowanie mapy w ramach której będzie działać agent
|
Generowanie mapy w ramach której będzie działać agent
|
||||||
odbywa się przy pomocy znacznie zmodyfikowanego algorytmu
|
odbywa się przy pomocy znacznie zmodyfikowanego algorytmu
|
||||||
Depth First Search, z nałożonym ograniczeniem ilości
|
Depth First Search, z nałożonym ograniczeniem ilości
|
||||||
@ -28,14 +28,14 @@ oraz o tym na jakim polu leży, a także jej status.
|
|||||||
Status może przyjąć wartość LOOSE(paczka leży na podłodze), \
|
Status może przyjąć wartość LOOSE(paczka leży na podłodze), \
|
||||||
STORED(paczka jest na właściwym regale we właściwym miejscu magazynu), albo STORED_BAD_LOCATION(paczka jest na regale, ale w złej lokalizacji)
|
STORED(paczka jest na właściwym regale we właściwym miejscu magazynu), albo STORED_BAD_LOCATION(paczka jest na regale, ale w złej lokalizacji)
|
||||||
|
|
||||||
####Regał
|
#### Regał
|
||||||
Reprezentowany przez obiekt Tile posiadający kategorię 'rack'
|
Reprezentowany przez obiekt Tile posiadający kategorię 'rack'
|
||||||
Kategoria zawiera informacje czy pole danej kategorii może przechowywać paczkę,
|
Kategoria zawiera informacje czy pole danej kategorii może przechowywać paczkę,
|
||||||
czy agent może po nim przejść(po podłodze może, po regale nie).
|
czy agent może po nim przejść(po podłodze może, po regale nie).
|
||||||
Regał posiada również informacje jaka gabarytowo paczka
|
Regał posiada również informacje jaka gabarytowo paczka
|
||||||
może być na nim przechowywana.
|
może być na nim przechowywana.
|
||||||
|
|
||||||
###Agent
|
### Agent
|
||||||
Agent jest reprezentowany przez czarny okrąg na planszy.
|
Agent jest reprezentowany przez czarny okrąg na planszy.
|
||||||
W kodzie programu jest on reprezentowany przez obiekt klasy Agent,
|
W kodzie programu jest on reprezentowany przez obiekt klasy Agent,
|
||||||
obecnie posiada on informacje o swoich współrzędnych, oraz czy właśnie transportuje paczkę czy nie.
|
obecnie posiada on informacje o swoich współrzędnych, oraz czy właśnie transportuje paczkę czy nie.
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user