From d249c0f759076b4666fcc3d62e45c97b1a79bc26 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Andrzej Preibisz Date: Mon, 6 Apr 2020 15:08:40 +0000 Subject: [PATCH] Zaktualizuj 'Readme.md' --- Readme.md | 4 ++-- 1 file changed, 2 insertions(+), 2 deletions(-) diff --git a/Readme.md b/Readme.md index 49eb7fd..8ff97b8 100644 --- a/Readme.md +++ b/Readme.md @@ -5,14 +5,14 @@ Projekt piszemy w języku Python 3. Graficzna reprezentacja jest stworzona przy ##### Generowanie mapy Generowanie mapy w ramach której będzie działać agent odbywa się przy pomocy znacznie zmodyfikowanego algorytmu Depth First Search, z nałożonym ograniczeniem ilości regałów które mogą być wygenerowane na mapie. -\ Na obrazku poniżej pokazane jest przykładowe środowisko agenta. + Na obrazku poniżej pokazane jest przykładowe środowisko agenta. ![Przykladowe Srodowisko](srodowisko_agenta.png) #### Obiekty Obiekt Tile reprezentuje pole na kracie - regał, lub podłogę. Przechowuje on także pozycję pola na kracie. Obiekt Pack reprezentuje paczkę. Zawiera on informacje o tym na jakim polu leży paczka, jej kategorię a także status. -Status może przyjąć wartość LOOSE(paczka leży na podłodze), \ +Status może przyjąć wartość LOOSE(paczka leży na podłodze), STORED(paczka jest na właściwym regale we właściwym miejscu magazynu), albo STORED_BAD_LOCATION(paczka jest na regale, ale w złej lokalizacji). #### Regał Reprezentowany jest przez obiekt Tile posiadający kategorię 'rack' Kategoria zawiera informacje czy pole danej kategorii może przechowywać paczkę, czy agent może po nim przejść(po podłodze może, po regale nie). Regał posiada również informacje jaka gabarytowo paczka może być na nim przechowywana.