This commit is contained in:
andrzej 2020-04-06 17:05:50 +02:00
commit e16cc78560

View File

@ -1,4 +1,4 @@
####Język i biblioteki - opis uruchomienia
#### Język i biblioteki - opis uruchomienia
Projekt piszemy w języku Python 3.
Graficzna reprezentacja jest stworzona przy użyciu biblioteki
Pygame. Oprócz tego zostały również użyte moduły:
@ -6,7 +6,7 @@ queue, collections,
oraz itertools i enum.
####Środowisko agenta
#### Środowisko agenta
![Przykładowe środowisko agenta](srodowisko_agenta.png)
@ -14,7 +14,7 @@ oraz itertools i enum.
w Pythonie reprezentowana jest przez 2-wymiarową listę
składającą się z obiektów klasy Tile, oraz Pack. \
#####Generowanie mapy
##### Generowanie mapy
Generowanie mapy w ramach której będzie działać agent
odbywa się przy pomocy znacznie zmodyfikowanego algorytmu
Depth First Search, z nałożonym ograniczeniem ilości
@ -28,14 +28,14 @@ oraz o tym na jakim polu leży, a także jej status.
Status może przyjąć wartość LOOSE(paczka leży na podłodze), \
STORED(paczka jest na właściwym regale we właściwym miejscu magazynu), albo STORED_BAD_LOCATION(paczka jest na regale, ale w złej lokalizacji)
####Regał
#### Regał
Reprezentowany przez obiekt Tile posiadający kategorię 'rack'
Kategoria zawiera informacje czy pole danej kategorii może przechowywać paczkę,
czy agent może po nim przejść(po podłodze może, po regale nie).
Regał posiada również informacje jaka gabarytowo paczka
może być na nim przechowywana.
###Agent
### Agent
Agent jest reprezentowany przez czarny okrąg na planszy.
W kodzie programu jest on reprezentowany przez obiekt klasy Agent,
obecnie posiada on informacje o swoich współrzędnych, oraz czy właśnie transportuje paczkę czy nie.