Zaktualizuj 'use-case-5.md'

This commit is contained in:
Marek Gulawski 2020-11-24 15:08:13 +01:00
parent 1cbb0dcee0
commit 1d1d4253fc

View File

@ -41,14 +41,54 @@
## Rozszerzenia (ścieżki alternatywne):
*a. Bankomat zawiesza się
1. Bankomat anuluje transakcję.
1. Bankomat anuluje aktualnie przeprowadzaną transakcję.
2. Bankomat wydaje Klientowi kartę.
3. Bankomat informuje Klienta o anulowaniu transakcji i chwilowej awarii.
4. Bankomat wysyła informację o awarii do banku.
5. Bankomat przechodzi do ekranu informującym o awarii i nie akceptuje interakcji.
5. Bankomat przechodzi do ekranu informującym o awarii, zostaje na nim i nie akceptuje interakcji.
*b. Bankomat traci połączenie z siecią
1. Bankomat anuluje aktualnie przeprowadzaną transakcję.
2. Bankomat wydaje Klientowi kartę.
3. Bankomat informuje Klienta o anulowaniu transakcji i chwilowej awarii.
4. Bankomat przechodi w stan próby odzyskania połączenia.
5. Bankomat przechodzi do ekranu informującym o awarii, zostaje na nim do odzyskania połączenia i nie akceptuje interakcji.
2a. Klient podaje zły pin (pierwszy i drugi raz)
1. Bankomat informuje Klienta o wpisaniu złego pinu.
2. Bankomat zlicza ilość prób.
3. Bankomat prosi o ponowne wprowadzenie pinu.
4. Klient ponownie podaje pin.
2b. Klient podaje zły pin (trzeci raz)
1. Bankomat informuje Klienta o wpisaniu złego pinu po raz trzeci.
2. Bankomat blokuje kartę Klienta.
3. Bankomat przesyła informację o blokadzie do banku Klienta
4. Bankomat nie oddaje karty Klientowi.
5. Bankomat informuje Klienta o zatzrymaniu i blokadzie karty.
6. Bankomat przechodzi w stan gotowości.
6a. Klient podał niepoprawny numer konta odbiorcy
1. Bankomat informuje Klienta o błędnie wprowadzonym numerze konta Odbiorcy.
2. Bankomat prosi o ponowne wpisanie numeru konta Odbiorcy.
3. Klient ponownie podaje kwotę.
9a. Klint podał kwotę większą niż może przelać
1. Bankomat informuje Klienta o tym że podał zbyt wysoką kowtę.
2. Bankomat prosi o ponowne podanie kwoty.
3. Klient ponownie podaje kwotę.
## Wymagania specjalne
## Wymagania technologiczne oraz ograniczenia na wprowadzane dane:
## Kwestie otwarte:
<ul>
<li>Czy Klient chcę wprowadzić dodatkowe sposoby autoryzacji opócz karty + pin</li>
</ul>