Zaktualizuj 'use-cases.md'
This commit is contained in:
parent
76f90b564f
commit
5a7fb4c180
34
use-cases.md
34
use-cases.md
@ -52,33 +52,6 @@
|
||||
## Przypadki użycia
|
||||
|
||||
### Use case 1: Wypłata gotówki
|
||||
Aktorzy: Klient
|
||||
|
||||
Wymagania wstępne: Klient przeszedł uwierzytelnienie
|
||||
|
||||
Scenariusz główny:
|
||||
1. Klient wybiera opcję "Wypłać gotówkę"
|
||||
2. Klient wybiera kwotę<br/>
|
||||
2.1 Klient wybiera jedną z gotowych kwot<br/>
|
||||
2.2 Klient wprowadza własną wartość
|
||||
3. Transakcja zostaje potwierdzona
|
||||
4. Klient odbiera kartę z bankomatu
|
||||
5. Klient odbiera gotówkę
|
||||
|
||||
Scenariusz alternatywny 1: Brak wystarczających środków na koncie
|
||||
1. 1 - 2.2 Jak w scenariuszu głównym
|
||||
3. Klient zostaje poinformowany o nie wystarczających środkach na koncie
|
||||
4. Transakcja zostaje odrzucona
|
||||
5. Powrót do pkt 2 w scenariuszu głównym
|
||||
|
||||
Warunki wstępne:
|
||||
- Klient musi posiadać konto w dowolnym bankomatu
|
||||
- Klient musi posiadać kartę
|
||||
- Karta urzytkownika musi być ważna
|
||||
- Klient musi wprowadzić prawidłowy kod PIN po włożeniu karty do bankomatu
|
||||
|
||||
Warunki Końcowe:
|
||||
- Wypłata gotówki z bankomatu
|
||||
|
||||
### Use case 2: Wpłata gotówki
|
||||
|
||||
@ -86,8 +59,9 @@ Warunki Końcowe:
|
||||
|
||||
### Use case 4: Zakup karty prepaid
|
||||
|
||||
### Use case 5: Wymiana kasetki w bankomacie
|
||||
### Use case 5: Wykonanie przelewu
|
||||
|
||||
### Use case 6: Naprawa awarii bankomatu
|
||||
### Use case 6: Wymiana kasetki w bankomacie
|
||||
|
||||
### Use case 7: Naprawa awarii bankomatu
|
||||
|
||||
### Use case 7: Wykonanie przelewu
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user