add C*tasks
This commit is contained in:
parent
14c7edf835
commit
b7d565d55b
22
TaskC00/description.txt
Normal file
22
TaskC00/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,22 @@
|
|||||||
|
Liczby podzielne przez 5
|
||||||
|
========================
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy zadany napis jest liczbą całkowitą
|
||||||
|
podzielną przez 5. Napis nie powinien zawierać zer nieznaczących.
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 10 z resztą 0.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 2
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 0/10
|
10
TaskC00/test.exp
Normal file
10
TaskC00/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,10 @@
|
|||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
10
TaskC00/test.in
Normal file
10
TaskC00/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,10 @@
|
|||||||
|
-1005
|
||||||
|
-50
|
||||||
|
-76
|
||||||
|
0
|
||||||
|
00
|
||||||
|
01000
|
||||||
|
1000
|
||||||
|
353
|
||||||
|
465
|
||||||
|
@!q
|
22
TaskC01/description.txt
Normal file
22
TaskC01/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,22 @@
|
|||||||
|
Liczby podzielne przez 25
|
||||||
|
=========================
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy zadany napis jest dodatnią liczbą
|
||||||
|
podzielną przez 25.
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 10 z resztą 1.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 2
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 1/10
|
8
TaskC01/test.exp
Normal file
8
TaskC01/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,8 @@
|
|||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
8
TaskC01/test.in
Normal file
8
TaskC01/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,8 @@
|
|||||||
|
0
|
||||||
|
1000
|
||||||
|
111111125
|
||||||
|
25
|
||||||
|
353
|
||||||
|
465
|
||||||
|
@!q
|
||||||
|
x50
|
21
TaskC02/description.txt
Normal file
21
TaskC02/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,21 @@
|
|||||||
|
Kody pocztowe
|
||||||
|
=============
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy wydobyć z kodu pocztowego kod miasta (2 pierwsze
|
||||||
|
cyfry). Jeśli napis nie jest kodem pocztowym, należy wypisać "<NONE>".
|
||||||
|
Zakładamy, że kod pocztowy składa się z 2 cyfr, minusa i 3 cyfr. Jeśli
|
||||||
|
napis nie spełnia podanych warunków, należy wypisać "<NONE>".
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 10 z resztą 2.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 2
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 2/10
|
6
TaskC02/test.exp
Normal file
6
TaskC02/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,6 @@
|
|||||||
|
<NONE>
|
||||||
|
<NONE>
|
||||||
|
23
|
||||||
|
<NONE>
|
||||||
|
61
|
||||||
|
<NONE>
|
6
TaskC02/test.in
Normal file
6
TaskC02/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,6 @@
|
|||||||
|
!@#$%^&
|
||||||
|
0-333
|
||||||
|
23-000
|
||||||
|
61-23
|
||||||
|
61-680
|
||||||
|
BigFoot
|
23
TaskC03/description.txt
Normal file
23
TaskC03/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,23 @@
|
|||||||
|
Numer NIP
|
||||||
|
=========
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest numerem NIP zapisanym w
|
||||||
|
formacie xxx-xxx-xx-xx bądź xxx-xx-xx-xxx. Nie trzeba brać pod uwagę sumy
|
||||||
|
kontrolnej.
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 10 z resztą 3.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 2
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 3/10
|
5
TaskC03/test.exp
Normal file
5
TaskC03/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,5 @@
|
|||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
5
TaskC03/test.in
Normal file
5
TaskC03/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,5 @@
|
|||||||
|
000-00-00-000
|
||||||
|
345-45-12-334
|
||||||
|
345-455-12-34
|
||||||
|
345-455-12-349
|
||||||
|
3454551234
|
23
TaskC04/description.txt
Normal file
23
TaskC04/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,23 @@
|
|||||||
|
Telefon filmowy
|
||||||
|
===============
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest 9-cyfrowym numerem
|
||||||
|
telefonu zapisanym w formacie "NNN-NNN-NNN" badź "NNN NNN NNN" zaczynającym
|
||||||
|
sie od kombinacji "555".
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 10 z resztą 4.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 2
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 4/10
|
12
TaskC04/test.exp
Normal file
12
TaskC04/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,12 @@
|
|||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
12
TaskC04/test.in
Normal file
12
TaskC04/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,12 @@
|
|||||||
|
055-555-555
|
||||||
|
505-324-555
|
||||||
|
551-233-455
|
||||||
|
555 000 000
|
||||||
|
555 000-000
|
||||||
|
555 123 456
|
||||||
|
555-000 000
|
||||||
|
555-000-000
|
||||||
|
555-123-456
|
||||||
|
556 345 667
|
||||||
|
556 345 6675
|
||||||
|
556 345-667
|
23
TaskC05/description.txt
Normal file
23
TaskC05/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,23 @@
|
|||||||
|
Akronim
|
||||||
|
=======
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest akronimem (ciągiem co
|
||||||
|
najmniej dwóch i co najwyżej pięciu wielkich liter. Dodatkowo należy
|
||||||
|
uwzględnić akronimy "PCMCIA" i "WYSIWYG".
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 10 z resztą 5.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 2
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 5/10
|
11
TaskC05/test.exp
Normal file
11
TaskC05/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,11 @@
|
|||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
11
TaskC05/test.in
Normal file
11
TaskC05/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,11 @@
|
|||||||
|
AAAAAA
|
||||||
|
ABCDE
|
||||||
|
ATX
|
||||||
|
P
|
||||||
|
PC
|
||||||
|
PCMCIA
|
||||||
|
PCMCIB
|
||||||
|
Pc
|
||||||
|
WYSIWYA
|
||||||
|
WYSIWYG
|
||||||
|
ZZZZ
|
22
TaskC06/description.txt
Normal file
22
TaskC06/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,22 @@
|
|||||||
|
Liczba pięcio bądź sześciocyfrowa
|
||||||
|
=================================
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis reprezentuje liczbę pięcio-
|
||||||
|
bądź sześciocyfrową. Liczba nie powinna zawierać zer nieznaczących.
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 10 z resztą 6.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 2
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 6/10
|
10
TaskC06/test.exp
Normal file
10
TaskC06/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,10 @@
|
|||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
10
TaskC06/test.in
Normal file
10
TaskC06/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,10 @@
|
|||||||
|
012345
|
||||||
|
0123456
|
||||||
|
10000
|
||||||
|
100001
|
||||||
|
12345
|
||||||
|
123456
|
||||||
|
333333333333
|
||||||
|
9999
|
||||||
|
99999
|
||||||
|
999999
|
22
TaskC07/description.txt
Normal file
22
TaskC07/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,22 @@
|
|||||||
|
Gwiazdek
|
||||||
|
========
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis składa się z samych gwiazdek
|
||||||
|
(co najmniej jednej).
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 10 z resztą 7.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 2
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 7/10
|
7
TaskC07/test.exp
Normal file
7
TaskC07/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,7 @@
|
|||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
7
TaskC07/test.in
Normal file
7
TaskC07/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,7 @@
|
|||||||
|
*
|
||||||
|
**
|
||||||
|
***
|
||||||
|
***********
|
||||||
|
*a
|
||||||
|
+
|
||||||
|
a*
|
23
TaskC08/description.txt
Normal file
23
TaskC08/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,23 @@
|
|||||||
|
Chichot
|
||||||
|
=======
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest chichotem tzn. "hi"
|
||||||
|
powtórzonym przynajmniej 2 razy, po czym następuje opcjonalny ciąg
|
||||||
|
wykrzykników.
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 10 z resztą 8.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 2
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 8/10
|
10
TaskC08/test.exp
Normal file
10
TaskC08/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,10 @@
|
|||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
10
TaskC08/test.in
Normal file
10
TaskC08/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,10 @@
|
|||||||
|
!!!!!
|
||||||
|
!hi
|
||||||
|
hi
|
||||||
|
hi!!!
|
||||||
|
hihi
|
||||||
|
hihi!!!!!!!!!
|
||||||
|
hihihi
|
||||||
|
hihihi!
|
||||||
|
hihihihihihihihi
|
||||||
|
ih!
|
22
TaskC09/description.txt
Normal file
22
TaskC09/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,22 @@
|
|||||||
|
Wielka litera i dwie cyfry w środku
|
||||||
|
===================================
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis zawiera podciąg składający
|
||||||
|
się z wielkiej litery i dwóch cyfr.
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 10 z resztą 9.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 2
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 9/10
|
9
TaskC09/test.exp
Normal file
9
TaskC09/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,9 @@
|
|||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
9
TaskC09/test.in
Normal file
9
TaskC09/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,9 @@
|
|||||||
|
G3923d
|
||||||
|
G9
|
||||||
|
Ha3a5
|
||||||
|
Z00
|
||||||
|
Z0x0
|
||||||
|
az33a
|
||||||
|
dsdg34
|
||||||
|
hahaA39dsdsd
|
||||||
|
sssssssssssU23
|
23
TaskC10/description.txt
Normal file
23
TaskC10/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,23 @@
|
|||||||
|
Podzielność liczby wystąpień
|
||||||
|
============================
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy zadany napis jest potęgą liczby 2
|
||||||
|
zapisaną w systemie szesnastkowym. Liczba nie powinna zawierać zer
|
||||||
|
nieznaczących.
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 10.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 10/27
|
12
TaskC10/test.exp
Normal file
12
TaskC10/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,12 @@
|
|||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
12
TaskC10/test.in
Normal file
12
TaskC10/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,12 @@
|
|||||||
|
0
|
||||||
|
0008000
|
||||||
|
08000
|
||||||
|
1
|
||||||
|
2
|
||||||
|
400
|
||||||
|
400 400
|
||||||
|
4020
|
||||||
|
8000
|
||||||
|
800000
|
||||||
|
8888
|
||||||
|
A0
|
24
TaskC11/description.txt
Normal file
24
TaskC11/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,24 @@
|
|||||||
|
Podzielność przez cztery
|
||||||
|
========================
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy zadany napis - zapisany
|
||||||
|
dziesiętnie bądź szesnastkowo jest podzielny przez 4. Zapis szesnastkowy
|
||||||
|
jest sygnalizowany przez prefiks "0x", cyfry szesnastkowe zapisywane jako
|
||||||
|
wielkie litery. Liczba nie powinna zawierać zer nieznaczących.
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 11.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 11/27
|
17
TaskC11/test.exp
Normal file
17
TaskC11/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,17 @@
|
|||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
17
TaskC11/test.in
Normal file
17
TaskC11/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,17 @@
|
|||||||
|
0
|
||||||
|
088
|
||||||
|
0x0
|
||||||
|
0x00B
|
||||||
|
0x00C
|
||||||
|
0x2
|
||||||
|
0x34
|
||||||
|
0xB
|
||||||
|
0xC
|
||||||
|
1
|
||||||
|
100000
|
||||||
|
16
|
||||||
|
34
|
||||||
|
34536
|
||||||
|
4
|
||||||
|
4 4
|
||||||
|
88
|
23
TaskC12/description.txt
Normal file
23
TaskC12/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,23 @@
|
|||||||
|
Nie koński łeb
|
||||||
|
==============
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest numerem telefonu
|
||||||
|
zapisanym w formacie N-NNN-NNNNN-NNNN (N to dowolna cyfra), innym niż numer
|
||||||
|
telefonu 1-500-56773-4323.
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 12.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 12/27
|
6
TaskC12/test.exp
Normal file
6
TaskC12/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,6 @@
|
|||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
6
TaskC12/test.in
Normal file
6
TaskC12/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,6 @@
|
|||||||
|
09-333-56773-4324
|
||||||
|
1-500-00000-0000
|
||||||
|
1-500-55773-4323
|
||||||
|
1-500-56773-4323
|
||||||
|
1-500-56773-4324
|
||||||
|
9-333-56773-4324
|
25
TaskC13/description.txt
Normal file
25
TaskC13/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,25 @@
|
|||||||
|
Nie koński łeb 2
|
||||||
|
================
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest napisem złożonym z
|
||||||
|
ciągu 5 wielkich liter i 4 wielkich liter oddzielonych spacją, które
|
||||||
|
wstukane na standardowym telefonie dadzą inny numer niż uzyskane przez
|
||||||
|
wstukanie napisu "HORSE HEAD". Zakładamy standardowe mapowanie liter na
|
||||||
|
cyfry w telefonie ("ABC" - 2, "DEF" - 3 itd.)
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 13.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 13/27
|
9
TaskC13/test.exp
Normal file
9
TaskC13/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,9 @@
|
|||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
9
TaskC13/test.in
Normal file
9
TaskC13/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,9 @@
|
|||||||
|
0MORSE HEAD
|
||||||
|
AAAAA BBBB
|
||||||
|
AAAAAA BBBB
|
||||||
|
GOSRE IDAD
|
||||||
|
HORSE HEAD
|
||||||
|
MORSE HEAD
|
||||||
|
MORSEHEAD
|
||||||
|
ZOSRE IDAD
|
||||||
|
morse head
|
23
TaskC14/description.txt
Normal file
23
TaskC14/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,23 @@
|
|||||||
|
Nie 555
|
||||||
|
=======
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest 9-cyfrowym numerem
|
||||||
|
telefonu zapisanym w formacie "NNN-NNN-NNN" badź "NNN NNN NNN"
|
||||||
|
niezaczynającym sie od kombinacji "555".
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 14.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 14/27
|
7
TaskC14/test.exp
Normal file
7
TaskC14/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,7 @@
|
|||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
7
TaskC14/test.in
Normal file
7
TaskC14/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,7 @@
|
|||||||
|
055-555-555
|
||||||
|
505-324-555
|
||||||
|
551-233-455
|
||||||
|
555-123-456
|
||||||
|
556 345 667
|
||||||
|
556 345 6675
|
||||||
|
556 345-667
|
24
TaskC15/description.txt
Normal file
24
TaskC15/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,24 @@
|
|||||||
|
Wynik-zwycięstwo
|
||||||
|
================
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis reprezentuje wynik meczu
|
||||||
|
piłkarskiego (dwie liczby oddzielone dwukropkiem bądź minusem), przy czym
|
||||||
|
pierwsza liczba jest większa od drugiej. Maksymalna liczba bramek
|
||||||
|
zwycięskiej drużyny wynosi 11.
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 15.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 15/27
|
12
TaskC15/test.exp
Normal file
12
TaskC15/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,12 @@
|
|||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
12
TaskC15/test.in
Normal file
12
TaskC15/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,12 @@
|
|||||||
|
10-10
|
||||||
|
10-9
|
||||||
|
11-10
|
||||||
|
11-11
|
||||||
|
12:0
|
||||||
|
2:1
|
||||||
|
2:5
|
||||||
|
3-1
|
||||||
|
5:2
|
||||||
|
5:2 3:1
|
||||||
|
5:21
|
||||||
|
7-0
|
25
TaskC16/description.txt
Normal file
25
TaskC16/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,25 @@
|
|||||||
|
Równanie
|
||||||
|
========
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis reprezentuje proste równanie
|
||||||
|
typu "A @ B = C", gdzie w miejscu A, B, C mogą pojawić się liczby dodatnie
|
||||||
|
(bez nieznaczących zer) bądź zmienna "x" (zmienna "x" - dokładnie jeden raz
|
||||||
|
w całym równaniu. '@' którąś z operacji - '+', '-', '*', '/'. Operatory
|
||||||
|
arytmetyczne i równości mogą być otoczone przez spacje.
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 16.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 16/27
|
8
TaskC16/test.exp
Normal file
8
TaskC16/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,8 @@
|
|||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
8
TaskC16/test.in
Normal file
8
TaskC16/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,8 @@
|
|||||||
|
14 / x = 2
|
||||||
|
2 + 2 + x = 8
|
||||||
|
2 + 2 = 4
|
||||||
|
2 + x = 4
|
||||||
|
23 - x=13
|
||||||
|
5+2=x
|
||||||
|
x + x = 16
|
||||||
|
x* 343=90900
|
24
TaskC17/description.txt
Normal file
24
TaskC17/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,24 @@
|
|||||||
|
Formy czasownika
|
||||||
|
================
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest formą czasownika
|
||||||
|
zakończonego na "ować". Należy uwzględnić wszystkie formy z wyjątkiem
|
||||||
|
imiesłowów. Napis musi być ciągiem małych liter (włącznie z polskimi
|
||||||
|
literami).
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 17.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 17/27
|
10
TaskC17/test.exp
Normal file
10
TaskC17/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,10 @@
|
|||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
10
TaskC17/test.in
Normal file
10
TaskC17/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,10 @@
|
|||||||
|
Abonować
|
||||||
|
abonować
|
||||||
|
abonowaćxxx
|
||||||
|
anonsuje
|
||||||
|
anonsuję
|
||||||
|
modemowałyście
|
||||||
|
prowokowany
|
||||||
|
prowokuj
|
||||||
|
sprowokuje
|
||||||
|
óęererłujemy
|
25
TaskC18/description.txt
Normal file
25
TaskC18/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,25 @@
|
|||||||
|
Numer wiersza z Ewangelii
|
||||||
|
=========================
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest oznaczeniem wiersza z
|
||||||
|
Ewangelii (w rodzaju "Mt 17, 3"). Skróty Ewangelii - "Mt", "Mk", "Łk", "J",
|
||||||
|
liczba rozdziałów odpowiednio - 28, 16, 24, 22. Wiersz liczba z zakresu
|
||||||
|
1-99 (nie trzeba sprawdzać czy faktycznie tyle jest w poszczególnych
|
||||||
|
rozdziałach).
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 18.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 18/27
|
8
TaskC18/test.exp
Normal file
8
TaskC18/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,8 @@
|
|||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
8
TaskC18/test.in
Normal file
8
TaskC18/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,8 @@
|
|||||||
|
J 22, 99
|
||||||
|
J 23, 1
|
||||||
|
Mk 16, 9
|
||||||
|
Mk 17, 9
|
||||||
|
Mk 7, 9
|
||||||
|
Mt 1, 1
|
||||||
|
Łk 24, 3
|
||||||
|
Łk 30, 1
|
22
TaskC19/description.txt
Normal file
22
TaskC19/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,22 @@
|
|||||||
|
Potęga setki
|
||||||
|
============
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy zadany napis jest potęgą liczby
|
||||||
|
100.
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 19.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 19/27
|
9
TaskC19/test.exp
Normal file
9
TaskC19/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,9 @@
|
|||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
9
TaskC19/test.in
Normal file
9
TaskC19/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,9 @@
|
|||||||
|
-100
|
||||||
|
1
|
||||||
|
10
|
||||||
|
100
|
||||||
|
10000
|
||||||
|
1000000
|
||||||
|
1001
|
||||||
|
2000
|
||||||
|
500
|
22
TaskC20/description.txt
Normal file
22
TaskC20/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,22 @@
|
|||||||
|
Numer telefonu
|
||||||
|
==============
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy wydobyć zadany napis jest numerem telefonu.
|
||||||
|
Zakładamy, że numer telefonu składa się z dwóch cyfr opcjonalnie
|
||||||
|
poprzedzonych zerem, po których następuje spacja i 7 cyfr w formacie
|
||||||
|
N-NNN-NNN. Jeśli napis nie spełnia podanych warunków, należy wypisać
|
||||||
|
"<NONE>".
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 20.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 20/27
|
6
TaskC20/test.exp
Normal file
6
TaskC20/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,6 @@
|
|||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
6
TaskC20/test.in
Normal file
6
TaskC20/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,6 @@
|
|||||||
|
00 0-000-000
|
||||||
|
000 0-000-000
|
||||||
|
0000 0-000-000
|
||||||
|
061 5-555-553
|
||||||
|
61 5-555-553
|
||||||
|
61 5-555-5534
|
25
TaskC21/description.txt
Normal file
25
TaskC21/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,25 @@
|
|||||||
|
Koński łeb
|
||||||
|
==========
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest napisem złożonym z
|
||||||
|
ciągu 5 wielkich liter i 4 wielkich liter oddzielonych spacją, które
|
||||||
|
wstukane na standardowym telefonie dadzą taki sam numer jak przy wstukaniu
|
||||||
|
napisu "HORSE HEAD". Zakładamy standardowe mapowanie liter na cyfry w
|
||||||
|
telefonie ("ABC" - 2, "DEF" - 3 itd.)
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 21.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 21/27
|
9
TaskC21/test.exp
Normal file
9
TaskC21/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,9 @@
|
|||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
9
TaskC21/test.in
Normal file
9
TaskC21/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,9 @@
|
|||||||
|
0MORSE HEAD
|
||||||
|
AAAAA BBBB
|
||||||
|
AAAAAA BBBB
|
||||||
|
GOSRE IDAD
|
||||||
|
HORSE HEAD
|
||||||
|
MORSE HEAD
|
||||||
|
MORSEHEAD
|
||||||
|
ZOSRE IDAD
|
||||||
|
morse head
|
23
TaskC22/description.txt
Normal file
23
TaskC22/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,23 @@
|
|||||||
|
Wynik meczu
|
||||||
|
===========
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis reprezentuje wynik meczu
|
||||||
|
piłkarskiego (dwie liczby oddzielone dwukropkiem). Maksymalna (sumaryczna)
|
||||||
|
liczba bramek wynosi 10.
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 22.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 22/27
|
11
TaskC22/test.exp
Normal file
11
TaskC22/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,11 @@
|
|||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
11
TaskC22/test.in
Normal file
11
TaskC22/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,11 @@
|
|||||||
|
0:7
|
||||||
|
10:10
|
||||||
|
11:2
|
||||||
|
2:1
|
||||||
|
3
|
||||||
|
3:101
|
||||||
|
5-5
|
||||||
|
5:2
|
||||||
|
5:5
|
||||||
|
:3
|
||||||
|
xxxx
|
22
TaskC23/description.txt
Normal file
22
TaskC23/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,22 @@
|
|||||||
|
Wiek człowieka
|
||||||
|
==============
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis reprezentuje wiek człowieka,
|
||||||
|
tzn. jest postaci typu "45 lat". Maksymalny wiek - 99 lat.
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 23.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 23/27
|
14
TaskC23/test.exp
Normal file
14
TaskC23/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,14 @@
|
|||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
14
TaskC23/test.in
Normal file
14
TaskC23/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,14 @@
|
|||||||
|
1 rok
|
||||||
|
100 lat
|
||||||
|
11 lat
|
||||||
|
112 lat
|
||||||
|
12 lat
|
||||||
|
12 lata
|
||||||
|
2 lata
|
||||||
|
22 lat
|
||||||
|
22 lata
|
||||||
|
3 lata
|
||||||
|
4 lata
|
||||||
|
44 lata
|
||||||
|
5 lat
|
||||||
|
99 lat
|
24
TaskC24/description.txt
Normal file
24
TaskC24/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,24 @@
|
|||||||
|
Imię i nazwisko mężczyzny.
|
||||||
|
==========================
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis reprezentuje imię i nazwisko
|
||||||
|
mężczyzny. Imię i nazwisko to przynajmniej dwuliterowy napis zaczynający
|
||||||
|
się wielką literą, po której następują małe litery. Dodatkowo imię nie może
|
||||||
|
kończyć się na "a".
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 24.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 24/27
|
8
TaskC24/test.exp
Normal file
8
TaskC24/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,8 @@
|
|||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
8
TaskC24/test.in
Normal file
8
TaskC24/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,8 @@
|
|||||||
|
Aa Ax
|
||||||
|
Ai Oi
|
||||||
|
Atanazy Bazakbal
|
||||||
|
Ax Aa
|
||||||
|
Jan Maska
|
||||||
|
Joanna Kowalska
|
||||||
|
Kim Bo
|
||||||
|
Oo Oo
|
24
TaskC25/description.txt
Normal file
24
TaskC25/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,24 @@
|
|||||||
|
Imię i nazwisko kobiety.
|
||||||
|
========================
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis reprezentuje imię i nazwisko
|
||||||
|
kobiety. Imię i nazwisko to przynajmniej dwuliterowy napis zaczynający się
|
||||||
|
wielką literą, po której następują małe litery. Dodatkowo imię musi kończyć
|
||||||
|
się na "a".
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 25.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 25/27
|
9
TaskC25/test.exp
Normal file
9
TaskC25/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,9 @@
|
|||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
9
TaskC25/test.in
Normal file
9
TaskC25/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,9 @@
|
|||||||
|
Aa Ax
|
||||||
|
Ai Oi
|
||||||
|
Atanazy Bazakbal
|
||||||
|
Ax Aa
|
||||||
|
Jan Maska
|
||||||
|
Joanna Kowalska
|
||||||
|
Kim Bo
|
||||||
|
Oo Oo
|
||||||
|
Za Mysz
|
23
TaskC26/description.txt
Normal file
23
TaskC26/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,23 @@
|
|||||||
|
Liczba całkowita
|
||||||
|
================
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis reprezentuje liczbę
|
||||||
|
całkowitą. Liczba nie powinna zawierać zer nieznaczących. Liczby dodatnie
|
||||||
|
mogą opcjonalnie zaczynać się plusem.
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 26.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 26/27
|
11
TaskC26/test.exp
Normal file
11
TaskC26/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,11 @@
|
|||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
11
TaskC26/test.in
Normal file
11
TaskC26/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,11 @@
|
|||||||
|
+0
|
||||||
|
+5
|
||||||
|
-0
|
||||||
|
-11110
|
||||||
|
-5
|
||||||
|
0
|
||||||
|
03434343435
|
||||||
|
06
|
||||||
|
100
|
||||||
|
3434343435
|
||||||
|
5
|
23
TaskC27/description.txt
Normal file
23
TaskC27/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,23 @@
|
|||||||
|
Liczba mniejsza niż 144
|
||||||
|
=======================
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis reprezentuje liczbę
|
||||||
|
całkowitą nieujemną mniejszą niż 143. Liczba nie powinna zawierać zer
|
||||||
|
nieznaczących.
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 0.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 0/27
|
13
TaskC27/test.exp
Normal file
13
TaskC27/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,13 @@
|
|||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
13
TaskC27/test.in
Normal file
13
TaskC27/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,13 @@
|
|||||||
|
-1
|
||||||
|
0
|
||||||
|
05
|
||||||
|
098
|
||||||
|
1000
|
||||||
|
103
|
||||||
|
139
|
||||||
|
142
|
||||||
|
143
|
||||||
|
144
|
||||||
|
5
|
||||||
|
78
|
||||||
|
99
|
23
TaskC28/description.txt
Normal file
23
TaskC28/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,23 @@
|
|||||||
|
Nazwą domenową.
|
||||||
|
===============
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis reprezentuje nazwę domenową.
|
||||||
|
Zakładamy, że nazwa domenowa składa się z 2 lub 3 członów oddzielonych
|
||||||
|
kropkami. Każdy człon to ciąg małych liter.
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 1.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 1/27
|
9
TaskC28/test.exp
Normal file
9
TaskC28/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,9 @@
|
|||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
9
TaskC28/test.in
Normal file
9
TaskC28/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,9 @@
|
|||||||
|
bla.pl
|
||||||
|
bla1.pl
|
||||||
|
foo..tv
|
||||||
|
foo.pl.
|
||||||
|
foo.tv
|
||||||
|
www.bla.pl
|
||||||
|
www.haha.bla.pl
|
||||||
|
x.y.z
|
||||||
|
z.z
|
22
TaskC29/description.txt
Normal file
22
TaskC29/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,22 @@
|
|||||||
|
Identyfikator
|
||||||
|
=============
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest identyfikatorem
|
||||||
|
(ciągiem liter, cyfr i podkreślników nie zaczynających się cyfrą).
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 2.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 2/27
|
11
TaskC29/test.exp
Normal file
11
TaskC29/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,11 @@
|
|||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
11
TaskC29/test.in
Normal file
11
TaskC29/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,11 @@
|
|||||||
|
%haha%
|
||||||
|
0zmienna
|
||||||
|
2
|
||||||
|
Gitorah
|
||||||
|
_2
|
||||||
|
_____
|
||||||
|
_a_
|
||||||
|
blo_34a
|
||||||
|
godzilla
|
||||||
|
x
|
||||||
|
z0000000
|
22
TaskC30/description.txt
Normal file
22
TaskC30/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,22 @@
|
|||||||
|
Temperatura
|
||||||
|
===========
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest liczbą całkowitą
|
||||||
|
zakresu od -49 do 49. Liczba nie powinna zawierać zer nieznaczących.
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 3.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 3/27
|
11
TaskC30/test.exp
Normal file
11
TaskC30/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,11 @@
|
|||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
11
TaskC30/test.in
Normal file
11
TaskC30/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,11 @@
|
|||||||
|
-200
|
||||||
|
-21
|
||||||
|
-49
|
||||||
|
-50
|
||||||
|
-9
|
||||||
|
0
|
||||||
|
100
|
||||||
|
18
|
||||||
|
49
|
||||||
|
50
|
||||||
|
7
|
23
TaskC31/description.txt
Normal file
23
TaskC31/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,23 @@
|
|||||||
|
Jedna samogłoska
|
||||||
|
================
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest wyrazem zawierającym
|
||||||
|
dokładnie jedną samogłoskę. Należy uwzględnić małe litery alfabetu
|
||||||
|
łacińskiego.
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 4.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 4/27
|
9
TaskC31/test.exp
Normal file
9
TaskC31/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,9 @@
|
|||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
9
TaskC31/test.in
Normal file
9
TaskC31/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,9 @@
|
|||||||
|
223
|
||||||
|
aa
|
||||||
|
dom
|
||||||
|
html
|
||||||
|
ostrach
|
||||||
|
puko
|
||||||
|
strach
|
||||||
|
strachy
|
||||||
|
u
|
23
TaskC32/description.txt
Normal file
23
TaskC32/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,23 @@
|
|||||||
|
Suma w dolarach
|
||||||
|
===============
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis wyraża sumę w dolarach, tj.
|
||||||
|
zaczyna się znakiem dolara, po którym następuje liczba dodatnia (bez zer
|
||||||
|
nieznaczących).
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 5.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 5/27
|
8
TaskC32/test.exp
Normal file
8
TaskC32/test.exp
Normal file
@ -0,0 +1,8 @@
|
|||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
yes
|
||||||
|
no
|
||||||
|
no
|
8
TaskC32/test.in
Normal file
8
TaskC32/test.in
Normal file
@ -0,0 +1,8 @@
|
|||||||
|
$
|
||||||
|
$0098
|
||||||
|
$1
|
||||||
|
$100
|
||||||
|
$67592234
|
||||||
|
$89
|
||||||
|
10$100
|
||||||
|
89
|
23
TaskC33/description.txt
Normal file
23
TaskC33/description.txt
Normal file
@ -0,0 +1,23 @@
|
|||||||
|
DNA
|
||||||
|
===
|
||||||
|
|
||||||
|
Napisać program, który wczytuje kolejne wiersze ze standardowego
|
||||||
|
wejścia i analizuje każdy wiersz (bez znaku końca wiersza). Należy w
|
||||||
|
jak największym stopniu wykorzystać wyrażenia regularne (np. nie wolno
|
||||||
|
użyć negacji jako operacji w danym języku programowania, jeśli da się
|
||||||
|
to wyrazić w samym wyrażeniu regularnym). Tam, gdzie to możliwe należy
|
||||||
|
użyć pojedynczego wyrażenia regularnego.
|
||||||
|
|
||||||
|
Dla każdego napisu należy sprawdzić, czy napis jest niepustym ciągiem liter
|
||||||
|
A, G, C, T, U, przy czym w jednym ciągu może wystąpić albo T, albo U nie
|
||||||
|
obie litery równocześnie.
|
||||||
|
Jeśli napis spełnia tak określony warunek, należy wypisać na
|
||||||
|
standardowym wyjściu 'yes', w przeciwnym razie — 'no'.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
UWAGA! Zadanie przeznaczone dla studentów, których numer indeksu
|
||||||
|
dzieli się przez 27 z resztą 6.
|
||||||
|
|
||||||
|
POINTS: 3
|
||||||
|
DEADLINE: 2020-11-22 23:59
|
||||||
|
REMAINDER: 6/27
|
Some files were not shown because too many files have changed in this diff Show More
Loading…
Reference in New Issue
Block a user