Projekt 3 - final info
This commit is contained in:
parent
fc71c86879
commit
f0cfdb88f8
@ -36,14 +36,31 @@ Wywołanie podprojektu jest po wciśnięciu '2':
|
|||||||
|
|
||||||
#Execute project
|
#Execute project
|
||||||
if event.key == pygame.K_2:
|
if event.key == pygame.K_2:
|
||||||
temp_order = client_ordering()
|
if not actTake:
|
||||||
print("Passed: %s. Prediction: %s" % (temp_order, print_leaf(classify(temp_order, tree))))
|
actTake = True
|
||||||
|
else:
|
||||||
|
actTake = False
|
||||||
|
|
||||||
Wtedy w terminalu jest wypisany wynik działania:
|
Wtedy kiedy kelner stoi przy stoliku, to przyjmuje zamówienie:
|
||||||
|
|
||||||
|
if actTake:
|
||||||
|
temp_order.append(client_ordering())
|
||||||
|
|
||||||
|
Kiedy stoi na kuchnie - decyduje:
|
||||||
|
|
||||||
|
if actTake:
|
||||||
|
if temp_order:
|
||||||
|
for each in temp_order:
|
||||||
|
print("Passed: %s. Prediction: %s" % (each, print_leaf(classify(each, tree))))
|
||||||
|
temp_order.clear()
|
||||||
|
|
||||||
|
Przykładowy wynik działania:
|
||||||
|
|
||||||
#Example
|
#Example
|
||||||
Passed: ['salad', 'hot', 'Europe', 'baked', 2, 'order']. Prediction: {'Shrimp and Escarole Salad': '100%'}
|
Passed: ['salad', 'hot', 'Europe', 'baked', 2, 'order']. Prediction: {'Shrimp and Escarole Salad': '100%'}
|
||||||
|
|
||||||
|
Wyniki wypisywane są do konsoli.
|
||||||
|
|
||||||
##### Serhii Hromov s442778
|
##### Serhii Hromov s442778
|
||||||
|
|
||||||
### Projekt 4
|
### Projekt 4
|
||||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user