# Automatyczny kelner ## Krótki opis Agent porusza się po kracie, przyjmuje zamówienia ## Technologie: - Python3 - Drzewa decyzyjne - Tensorflow with Keras API - Pandas - Scikit-learn - Joblib ## Podprojekty: ### Projekt 1 #### Rozpoznawanie obrazu wykorzystując konwolucyjną sieć neuronową Podprojekt polegający na użyciu konwolucyjnej sieci neuronowej do rozpoznania ze potrawy ze zdjęcia. ##### Karol Idaszak s444383 ### Projekt 2 Podprojekt polegający na użyciu metody drzew decyzyjnych aby otrzymać optymalne ustawienia agenta na podstawie danych z losowo generowanych sytuacji. ### Projekt 3 Podprojekt polegający na użyciu metody drzew decyzyjnych aby wybrać danie na podstawie zamówienia przez klienta. Wywołanie podprojektu jest po wciśnięciu '2': #Execute project if event.key == pygame.K_2: print("Passed: %s. Prediction: %s" % (client_ordering(), print_leaf(classify(client_ordering(),tree)))) ##### Serhii Hromov s442778 ### Projekt 4 Podprojekt polegający na użyciu metody drzew decyzyjnych, aby stworzyć model, na podstawie którego klient wybierze danie jakie chce zamówić. #### Piotr Dębski s444362