# Automatyczny kelner ## Krótki opis Agent porusza się po kracie, przyjmuje zamówienia, zamówienia zanosi do kuchni, czeka na dania, zanosi dania do klientów. ## Technologie: - Python3 - Drzewa decyzyjne - Tensorflow with Keras API - Pandas - Scikit-learn - Joblib ## Podprojekty: ### Projekt 1 #### Rozpoznawanie obrazu wykorzystując konwolucyjną sieć neuronową Podprojekt polegający na użyciu konwolucyjnej sieci neuronowej do rozpoznania ze potrawy ze zdjęcia. ##### Karol Idaszak s444383 ### Projekt 2 Podprojekt polegający na użyciu metody drzew decyzyjnych aby otrzymać optymalne ustawienia agenta na podstawie danych z losowo generowanych sytuacji. Po wciśnięciu '1' i 'F5' program generuje losowe sytuacje z których otrzymuje wyniki na których w pliku decisiontree.py jest tworzone drzewo decyzyjne z najbardziej optymalnymi opcjami dla klienta. ### Projekt 3 Podprojekt polegający na użyciu metody drzew decyzyjnych aby wybrać danie na podstawie zamówienia przez klienta. Wywołanie podprojektu jest po wciśnięciu '2': #Execute project if event.key == pygame.K_2: temp_order = client_ordering() print("Passed: %s. Prediction: %s" % (temp_order, print_leaf(classify(temp_order, tree)))) Wtedy w terminalu jest wypisany wynik działania: #Example Passed: ['salad', 'hot', 'Europe', 'baked', 2, 'order']. Prediction: {'Shrimp and Escarole Salad': '100%'} ##### Serhii Hromov s442778 ### Projekt 4 Podprojekt polegający na użyciu metody drzew decyzyjnych, aby stworzyć model, na podstawie którego klient wybierze danie jakie chce zamówić. #### Piotr Dębski s444362