diff --git a/Traktorek/ran.py b/Traktorek/ran.py index f959128..68586a7 100644 --- a/Traktorek/ran.py +++ b/Traktorek/ran.py @@ -1,6 +1,7 @@ import pygame import sys import random +import NataliaWisniewskaDrzewoDecyzyjne from Tractor import Tractor @@ -13,14 +14,14 @@ class Game(object): self.fields = [] self.randomize_field() - + self.nawadnianie = [] # Initialization pygame.init() self.screen = pygame.display.set_mode(self.res) pygame.display.set_caption('Traktorek') self.clock = pygame.time.Clock() self.dt = 0.0 - + my_tree = drzewoDecyzyjne.build_tree(drzewoDecyzyjne.training_data) self.player = Tractor(self) while True: @@ -62,13 +63,6 @@ class Game(object): pygame.draw.line(self.screen, color, (krat, 0), (krat, 720), 1) def randomize_field(self): - ileDni = [] - uprawaDni = [] - woda = [] - czyPada = [] - kiedyPadalo =[] - pada = random.choice([True, False]) - kiedyPada = random.randrange(9) for x in range(25): temp = [] # nasiona @@ -76,12 +70,14 @@ class Game(object): # gleba temp.append(random.choice([True, False])) # woda - temp.append(random.choice([True, False])) + temp.append(random.choice(['s', 'n'])) # ile dni temu pole bylo podlewane temp.append(random.randrange(7)) # czy ma padac + pada = random.choice(['t', 'n']) temp.append(pada) # kiedy padalo + kiedyPada = random.randrange(9) temp.append(kiedyPada) # nawoz @@ -112,14 +108,22 @@ class Game(object): temp.append(6) else: temp.append(0) - + self.fields.append(temp) - woda.append(temp[2]) - ileDni.append(temp[3]) - uprawaDni.append(temp[8]) - czyPada.append(temp[4]) - kiedyPadalo.append(temp[5]) + self.nawadnianie.append([temp[3], temp[8], temp[4], temp[5], temp[2]]) + i=0 + print('\nPODLEWANIE: \n') + + while i<25: + wynik = drzewoDecyzyjne.finalAnswer(self.nawadnianie[i], drzewoDecyzyjne.my_tree) + #print(self.nawadnianie[i]) + #print(wynik) + if (wynik == 's'): + print('należy podlać pole ' + str(i)) + else: + print('nie podlewać pola ' + str(i)) + i=i+1 def draw_field(self): for x in range(25):